Přečtěte si v ČMN 23/2010

vydáno 10. 6. 2010, text Jakub Nič

Číslo třiadvacáté startuje na titulní straně v modrých diverzních barvách, PtP otestoval Yamahu XJ6 Diversion F, jak moc s ní byl spokojen, se dozvíte v testu. Mimo jiného řešíme první pořádný Rossiho crash, také jsme byli v Erzbergu, na prvním flattrackovém klání v ČR...

Erzberg Rodeo bylo letos opět totální masakr. Kolega David se vydal fotografovat, velikou fotogalerii najdete na webu icmn.cz. Je to prý jiný svět, všecko ostatní jde stranou, 2000 startujících chce jet, oblaka prachu, odřené ruce i brady... reportáž najdete na straně 10.

Král českého humoru odešel – Ladislav Smoljak nebyl jen řežisér a scénárista, v mládí byl i motorkář, kousek povídání, které se Pétépákovi a mně poštěstilo před třemi lety s panem Smoljakem „zažít“, najdete ve vzpomínce na straně 3. 

Honzis testoval Malaguti Centro 160 i.e., obratný skútr na velkých kolech. Je prý ideální do města, navíc je elegantní a překvapí jízdními vlastnostmi.

Externí spolupracovnice a motorkářka Lenka Fojtová vám poradí, jak udržovat řetěz, my chlapi to většinou umíme, přibejvá ale holek, které popis pracovních úkonů chtějí slyšet „po jejich“. Ženskou řečí psaná technika na straně 6.

Na osmičce najdete Honzisovo lítání na strojích KTM na Sachsenringu, akce se jmenovala Track´n´test a byl to prý parádní zážitek – jelikož není Honzis držgrešle, rád se s vámi o něj podělil...

Klasici budou mít radost (především po ránu), protože až „zasednou“ a otevřou stranu 16, počtou si o akci Classic Show Brno. Takže bacha na pozdní příchody do práce...

Do rubriky ojetých strojů jsem pro vás tentokrát vybral parádní perličku – Hondu VFR400R. Pokus jsem se sestavit povídání o těch důležitých věcech ohledně tohoto stroje, snad se vám bude líbit.

Kolega Kamil Holán, který se v Hořicích při 300 ZGH nepříjemně rozbil, napsal zpověď, kterou najdete na straně 20. Kamil se věnuje chybě, která ho stála zlomeniny a otřes mozku...

Samozřejmostí jsou aktuality ze světa sportu a bazar motorek


Diskuze k článku


Přečtěte si také

Erzbergrodeo XVI - Naprosto extrémní záležitost  13. 6. 2010  

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife