Přečtěte si v ČMN 22/2010

vydáno 3. 6. 2010, text Jakub Nič

ČMN slaví 500. vydání! ! ! Petr Pour pro vás připravil malé ohlédnutí na strany 10 – 11, ve kterém si kromě zhodnocení více než desetileté historie ČMN z pohledu vydavatele Marka Lichtenberga, připomenete především ty radostnější čémeňácké perličky – první titulní stránka, hraný komix ČMN, motorkářem vygumované kolečko považované časopisem Květy za nevysvětlitelný mimozemský úkaz... Avšak motorky samozřejmě nezůstaly opomenuty! ! !

Hlavní test pro vás sestavil Honzis, ten o novém Hypermotardu 796 zjistil a zapsal zřejmě víc, než budete při skotačení na něm potřebovat. Mimo jiného zrcátka šteloval kladivem a údajně mu nemáme říkat Bejby. Ale aby vám to dávalo smysl, musíte si přečíst test, já jsem z toho taky trošku jelen.

Bláťáci se dočtou o nových kroskách Kawasaki 2011, dvěpade dostala vstřikování, čtyřipade tahá víc odspodu.

Hned na straně 2 řešíme návštěvu Hells Angels v Praze, poprvé se do Čech přijel podívat i Ralph „Sonny“ Barger, zakládající člen amerických HA. Hodně přestupků, hodně kontrol, ale žádné „požírání dětí, znásilňování žen a vypalování domů“ se nekonalo. Reportáž Martina Houšky na dvojce. Rovněž si připomeneme život „bezstarostého jezdiče“ Dennise Hoppera.

Mimo jiného: BMW stoplo projekt S 600 RR, brášky S 1000 RR. Proč, to se dočtete na dvojce.

Junioři se věnují dojíždění do školy na motorce – především otázce - kdo za motorku v době výuky ručí. Na straně 8 si přečte ve velké reportáži, jak cvičí Vojenská policie, asi málokdo ví, že kromě polocestovních BMW jezdí na motokrosové tratě trénovat na ostrých soutěžácích KTM! Fakt zajímavé čtení připravil Jenda Rameš.

Dovozy – večné téma, které nemá v Česku přesná pravidla. O peripetiích s dovozem strojů a jejich následnou „legalizací“ se zabývá nejčoprovitější člen redakce Ondřej Hrůza

QUAD + ATV každoměsíční příloha testuje dva Polarisy – Sportsman XP 850 a menší 500, představuje pneumatiky ITP homologované pro silniční provoz a například i svítící gripy...

Historická stránka začíná zajímavým čtení o NSU 4 PS, luxusním řemenovým dvoucylindrákem.

V sekáči jsme pro vás tentokrát s Martinem DeCarlim připravili povídání o Jawě 650 Classic, která je na trhu již sedm let, a proto si zasloužila menší zhodnocení... Závěry mohou být poněkud překvapivé...

Víkend plný přestaveb – Euro Bike Fest & Bohemia Custom Show v Pasohlávkách řešíme na straně 26, přijelo vystavovat hodně cizinců a bylo na co koukat...

Pekelně fungující přestavba Roland Sands Black Beauty na staně 27, o kousek dál najdete Ducati den v Mostě a na další straně zhodnocení WSBK, Biaggimu spadl do klína double...

Sportovní aktuality a největší perličky ze světa jsou samozřejmostí...

Přijemné čtení!


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife