Přečtěte si v ČMN 18/2010

vydáno 5. 5. 2010

Plné testů je 18. číslo Českých Motocyklových Novin. A to ještě víc než normálně, hned šest testů najdete v tomhle čísle, které vychází včetně pravidelné přílohy Quad  ATV.

První testovanou motorkou je „kočár Jeho Veličenstva“, BMW R 1200 RT, cesťák jak se patří od firmy, která cesťáky umí. Vemte si jen takovou věc jako sedlo. Jiná firma flákne na motorku sedlo a je to. BMW ale nabízí hned pět variant sedaček v sedmi rozdílných výškách, ze kterých si můžete vybrat, popřípadě si sami nastavit během deseti vteřin.

Od bavoráka se pak přesuňte k jednomu z nejbizarnějších porovnávacích testů, které ČMN kdy dělaly, k porovnáváku Ducati Hypermotard a Moto Guzzi Sport 1200 4V, dvou úplně a naprosto rozdílných motorek. A přece budete překvapeni, kolik toho mají obě tyhle motorky společného.

Další strana, další test. Tentokrát spíš pro mladší generaci, jde totiž o Loncin SBR125 Spitzer, úhledný čínský sporťáček s příkladným dílenským zpracováním, který lze údajně srovnat i s Hondou CBR 125.

Vaše příběhy pokračují interesantním vyprávěním o tom, jak rychle můžete dosáhnout hřbitovní zdi, a už je tu čtyřkolkářská příloha Quad a ATV.

Ta nabízí dva testy, exkluzivní sportky KTM ATV 450 XC v silničním homologovaném provedení a ještě exkluzivnější silniční krásky GG Quadster, radikální perly poháněné motorem z BMW K 1200 S, dosahující na okruhu rychlosti přes 220 km/h.
V příloze také najdete povídání s Jardou Vojnou, jak bylo na rally UAE Desert Challenge, kterou jel na čtyřkolce SMC RAM 520 RR, pokračování seriálu tréninkových tratí a spoustu užitečných rad a informací o pneumatikách. Víte třeba, jak nazout pneumatiku za pomoci benzínu a zapalovače?

V sekáči lépe poznáte královnu stíhaček, Yamahu YZF-R1, včetně přehledu jednotlivých modelů, vývoje výkonu, jejích plusů a mínusů.

V rubrice Srazy se dozvíte, že v Chabařovicích vzbudila největší pozornost dálkově řízená ponorka, že v Třebíči měli rekordní účast, a nakonec si přečtete o Legální exhumaci.

1. května se konal Crazy Day, světová kaskadérská show, a tak všichni, co tam byli i nebyli, by si měli přečíst reportáž na straně 28, protože prý to bylo fakt dobré.

Sport je o tom, jak Lorenzo vytřel v Jerezu zrak Valemu i Pedrosovi, ale také o supermotu, jak světovém (Itálie), tak českém, které v Písku o víkendu opět odstartovalo.


Příjemné různočtení


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife