Přečtěte si v ČMN 16/2010

vydáno 21. 4. 2010, text L. Záruba

Blíží se doba importérských dnů. Víte kam, kdy, a jestli vás tam pustí? Odpověď najdete na straně dvě šestnáctého letošního čísla ČMN.

Hlavní test je od Alana Cathcarta, který byl loni vyhlášen jako nejlepší motoristický novinář na planetě Zemi, a pokouší se přijít na kloub, proč je KTM RC8 R tak rychlá. Rozebrána je do šroubku, aby se nakonec ukázalo, že elektronika je s rezervou, ergonomie je na míru a podvozek je na entou. Nevěříte? Tak se přesvědčte na straně 4. 

Druhým testem je krátkotest skútru Loncin TH125A, což je čínská kopie oblíbeného hondího esháčka. A vy společně s testovacími jezdci ČMN zjistíte, že je to kopie překvapivě podařená.
Překvapí vás jak dynamikou (maximálka je přes kilo), tak i zpracováním, a vlastně stačí dokoupit nálepky Honda a máte skoro vopravdovskou hondici.

V technické poradně se dozvíte, jak dát dohromady vidlice, které se minule kompletně rozebraly, protože teklo gufero, a na straně 8 najdete třetí test čísla, test olejem chlazeného pekla, pitbiku Apollo AGB-37CFR. A že to bylo fakt peklo… Přečtěte si například, co během testu upadlo, ale i co se líbilo.

Že jsou motorky tahákem i mezi osobnostmi z hudebného světa, se přesvědčíte na straně 10, v rozhovoru s Danem Šustrem, frontmanem, kytaristou a zpěvákem motorkářské kapely 2Wings, která si motorku dala i na obal svého CD.

V rubrice Poznáváme Česko vás ČMN číslo 16 zavedou do vojenských pevností orlického podzemí, a do minulosti se můžete vrátit i na vedlejší straně 17, kde se dozvíte o Arielu 500 – modelu F s novým patentovaným odstředivým čističem oleje.

V sekáči je Aprilia Pegaso, která byla na trhu k mání jako Trail, Strada a Strada Factory. 650 je bezva, měla vlastně jen jedinou smůlu, že do ní továrna použila první vstřikované motory Yamaha 650, které byly vyhlášené svým cukavým projevem v nízkých otáčkách.

Reportáže vám naservírují, jaké to bylo na Custom Chrome Dealer Show 2010, a také se dozvíte, že maďarské customy jsou v krizi (ostatně stejně jako jiné motorky v celém Maďarsku vůbec).

No a na konec tradičně sport a v něm první závod MČR motokrosu, CEC, Macík Offroad Maraton, MS enduro v Portugalsku, MS v trialu ve španělské Baioně a rychlým kukátkem i všechno ostatní sportovní motorkářské dění.


Příjemné jarníčko počteníčko!


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife