Přečtěte si v ČMN 14/2010

vydáno 8. 4. 2010, text L. Záruba

Ve čtrnáctém čísle ČMN se můžete těšit na test Ducati Streetfighter a H-D Electra Glide Ultra Limited, čtyřkolkáři si zase zarochní spíš v příloze Quad ATV s testem Accessu Tomahawk 300 a 400.

Nejdříve se ale v Aktualitách dozvíte, jaké šperky jdou do motocyklové aukce v holandské aukční síni Troostwijk, jaké kontroly na nás chystají policajti a kdy je v Bělé pod Bezdězem KTM festival.

Test Ducati Streetfighter vám zprostředkuje pocity a emoce, které zažijete za jeho řídítky, probere silné stránky i slabiny motoru a podvozku, a jako nášup vám ČMN vysvětlí, cože to vlastně je ten streetfighter.

Kluci v černé, potažmo oranžové kůži spíš ale zabrousí rovnou na stranu 6, kde najdou Cathcartův test nejluxusnější a nejdražší H-D Electry Glide, motorčičky s provozní hmotností 413 kg a s maximální možnou výbavou, ve které nechybí ani ventilové kryty nohou nebo zadní vzduchové pérování, které si můžete čudlíkem sami štelovat.

Mlaďoši zase zaloví v Junior Zone, kde je na straně 8 propírána Honda CBR125, motorka, která obrátila svět stopětadvacítek naruby a nechce z něj ani po letech nijak vypadnout.

Na návštěvu k výrobci laminátů Motoforza vás vezmou ČMN 14/2010 na straně 10. Motoforza je firma, která umí vyrobit kapoty na motorku do 24 hodin, ale také se dozvíte, že jejich kapoty pojedou letos i v Moto2.

Čtyřkolková příloha (společně s bazarem) jednou za měsíc půlí vydání ČMN. V tom dnešním si hned na úvod zalétáte s Accessem Tomahawk, a je skoro jedno, jestli se čtyřstovkou nebo třístovkou. I když úplně ne, čtyřkilo má totiž kromě silnějšího motoru i LED zadní světlo, které je oproti žárovkovému opravdová nádhera. V příloze najdete ještě ohlédnutí za oběma letošními výstavami z pohledu čtyřkolkářů, rozhovor o pětiletém působení Polarisu na českém trhu, dozvíte se, jaké je to na Ukrajině ze sedla čtyřkolky a také se poučíte o tlumičích řízení pro čtyřkolky, o jejich konstrukci a výhodách.

V Infoservisu najdete kromě jiného pozvání na výlet do Velkých Karlovic, historie si posvítí na Kawasaki KR750, v sekáči najdete BMW R45, a je tu sport.

Blíží se první závod MotoGP, a tak mu ČMN věnují plnou celostranu, kde najdete výstižné shrnutí předsezónních výsledků. Sport samozřejmě nezapomíná ani na motokros, konkrétně světový, z bulharského Sevlieva, kde se jel úvodní závod MS MX1 a MX2.


Příjemné jarní čtení!


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife