The REV’IT!#95 – motocykl s pohonem obou kol

vydáno 17. 9. 2015, text David M. Bodlák, foto REV IT

Oslava dvacátého výročí může mít různou podobu. Pamatujete na monstrózní KTM 950 Super Enduro? Přesně tuhle motorku si vzali do parády Holanďani z REV´IT! a postavili z ní jedinečný stroj, který vám vyrazí dech nejen svým zjevem.

Rok 1995, tehdy se psal počátek holandské firmy, zabývající se výrobou motocyklového oblečení. A protože všechno začalo u cestovatelů, oslava jejich dvacátého výročí sklouzla podobným směrem. Objevovat a překonávat hranice, takový byl cíl projektu, za kterým stojí kreativní ředitel této společnosti, Gerbrandt Aarts, jenž dal dohromady tým osobitých lidí a společným umem vytvořili něco nového, vzrušujícího. A zrovna Super Enduro bylo ideálním základem pro realizaci jejich myšlenek.


Nejzajímavějším a nejnáročnějším zásahem bylo přidání pohonu předního kola. Tento systém, který jako jediný kdysi z klasických výrobců použila Yamaha, je převzat od amerického výrobce Christini, jenž tuhle věcičku novodobě produkuje již několik let. Vidět je jen zdvojený pastorek, ovšem systém, který je dál skryt oku, sestává z mnoha dalších součástí. Změn doznal rám, na kterém je pověšena mega bandaska na 45 litrů paliva. To z ní usrkává dvojice karburátorů Keihin s 41mm hrdly a spálenou směs zase odvádí na zakázku vyrobený výfukový systém se dvěma koncovkami, končícími pod zadním minimalistickým podsedlákem. Kola sice nemají ideální off-roadové rozměry (19 a 17 palců), ovšem světlá výška, zubaté gumy a pohon obou kol na pořádnou srandu bohatě stačí. Zajímavě řešená je přístrojovka, která sestává jen z držáku na velký mobil. Další díly pocházejí od různých dodavatelů – brzdy Moto-Master, řídítka Pro Taper, přední jednodílné světlo Kuryakyn, zadní LEDka Chrom Glow, atd. Vás ale bude jistě zajímat nejvíc, jak tahle potvora funguje v reálu. Tak se jukněte na video...




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 5/2022
  • Motorbike 4/2022
  • Motorbike 3/2022
  • Šeri testuje - Ducati Monster 1100 EVO – Dlouhodobý test
  • Blood Ridaz

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
před 6 dny v 15:12
Keďže motoristický šport sledujem od svojich piatich rokov, konkrétne od roku 1979, spomínam si na rôzne zásahy funkcionárov počas totalitného režimu do práv pretekárov, pričom jednou z najsilnejších spomienok je pre mňa zavedenie tzv. komerčných stykov, cez ktoré povolili vybraným jazdcom reprezentovať, ale tí si to museli tvrdo platiť a nesmeli bodovať do domáceho šampionátu… Že ešte aj po viac ako 30 rokoch dýcha zastrešujúca organizácia duchom totality je však pre mňa k neuvereniu…
Magazín Motoroute
před týdnem ve 22:26
Nepropásni svátek příznivců značky Ducati ❗️
DUCATI DEN se uskuteční ve středu 8. června 2022 od 9 do 18 hodin v areálu Autodromu v Mostě.
Časopis Motorbike
6. května v 15:50
Květnový Motorbike je na stáncích! Víc se dovíš  na www.motolife.cz/.../motorbike-5-2022-motorbike-45ec
Bikes.cz
28. dubna
Informace, které nejsou začátkem sezóny na škodu...
Všechny příspěvky ...