The REV’IT!#95 – motocykl s pohonem obou kol

vydáno 17. 9. 2015, text David M. Bodlák, foto REV IT

Oslava dvacátého výročí může mít různou podobu. Pamatujete na monstrózní KTM 950 Super Enduro? Přesně tuhle motorku si vzali do parády Holanďani z REV´IT! a postavili z ní jedinečný stroj, který vám vyrazí dech nejen svým zjevem.

Rok 1995, tehdy se psal počátek holandské firmy, zabývající se výrobou motocyklového oblečení. A protože všechno začalo u cestovatelů, oslava jejich dvacátého výročí sklouzla podobným směrem. Objevovat a překonávat hranice, takový byl cíl projektu, za kterým stojí kreativní ředitel této společnosti, Gerbrandt Aarts, jenž dal dohromady tým osobitých lidí a společným umem vytvořili něco nového, vzrušujícího. A zrovna Super Enduro bylo ideálním základem pro realizaci jejich myšlenek.


Nejzajímavějším a nejnáročnějším zásahem bylo přidání pohonu předního kola. Tento systém, který jako jediný kdysi z klasických výrobců použila Yamaha, je převzat od amerického výrobce Christini, jenž tuhle věcičku novodobě produkuje již několik let. Vidět je jen zdvojený pastorek, ovšem systém, který je dál skryt oku, sestává z mnoha dalších součástí. Změn doznal rám, na kterém je pověšena mega bandaska na 45 litrů paliva. To z ní usrkává dvojice karburátorů Keihin s 41mm hrdly a spálenou směs zase odvádí na zakázku vyrobený výfukový systém se dvěma koncovkami, končícími pod zadním minimalistickým podsedlákem. Kola sice nemají ideální off-roadové rozměry (19 a 17 palců), ovšem světlá výška, zubaté gumy a pohon obou kol na pořádnou srandu bohatě stačí. Zajímavě řešená je přístrojovka, která sestává jen z držáku na velký mobil. Další díly pocházejí od různých dodavatelů – brzdy Moto-Master, řídítka Pro Taper, přední jednodílné světlo Kuryakyn, zadní LEDka Chrom Glow, atd. Vás ale bude jistě zajímat nejvíc, jak tahle potvora funguje v reálu. Tak se jukněte na video...




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Vojtech Ďuriš
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
  • Motorbike 4/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
  • Vychází časopis Drž stopu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
před 2 dny ve 21:58
Moc pěkný dárek od Světa motorů k najetí milionu mil!
Marek Lichtenberg
před 2 dny ve 23:05
0
Velký obdiv, Jardo 👍
Bikes.cz
před 4 dny ve 22:17
Nový boxer od BMW je jedním z největších a nejúchvatnějších motocyklových motorů, říká Dominik Valášek v testu BMW R18. Technická data k tomuto nevšednímu modelu najdeš v katalogu Bikes.cz:  https://www.bikes.cz/2021/bmw-r-18
Motocyklová asociace ČR
před 5 dny ve 20:33
Policie ve čtvrtek zveřejnila videozáznam ze středeční honičky na dálnici D5 u Prahy, při které přišel o život řidič motocyklu, jenž se snažil ujet hlídce najetím do protisměru. Podle nových informací bylo muži 41 let a měl zákaz řízení.
Miluju motorky
před týdnem v 9:39
Libovečky od Durris Design už jistě znáš! Šeri položil pár otázek přímo Vojtechovi Ďurišovi, vedoucímu celého projektu! Vše najdeš v rozhovoru.

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...