The REV’IT!#95 – motocykl s pohonem obou kol

vydáno 17. 9. 2015, text David M. Bodlák, foto REV IT

Oslava dvacátého výročí může mít různou podobu. Pamatujete na monstrózní KTM 950 Super Enduro? Přesně tuhle motorku si vzali do parády Holanďani z REV´IT! a postavili z ní jedinečný stroj, který vám vyrazí dech nejen svým zjevem.

Rok 1995, tehdy se psal počátek holandské firmy, zabývající se výrobou motocyklového oblečení. A protože všechno začalo u cestovatelů, oslava jejich dvacátého výročí sklouzla podobným směrem. Objevovat a překonávat hranice, takový byl cíl projektu, za kterým stojí kreativní ředitel této společnosti, Gerbrandt Aarts, jenž dal dohromady tým osobitých lidí a společným umem vytvořili něco nového, vzrušujícího. A zrovna Super Enduro bylo ideálním základem pro realizaci jejich myšlenek.


Nejzajímavějším a nejnáročnějším zásahem bylo přidání pohonu předního kola. Tento systém, který jako jediný kdysi z klasických výrobců použila Yamaha, je převzat od amerického výrobce Christini, jenž tuhle věcičku novodobě produkuje již několik let. Vidět je jen zdvojený pastorek, ovšem systém, který je dál skryt oku, sestává z mnoha dalších součástí. Změn doznal rám, na kterém je pověšena mega bandaska na 45 litrů paliva. To z ní usrkává dvojice karburátorů Keihin s 41mm hrdly a spálenou směs zase odvádí na zakázku vyrobený výfukový systém se dvěma koncovkami, končícími pod zadním minimalistickým podsedlákem. Kola sice nemají ideální off-roadové rozměry (19 a 17 palců), ovšem světlá výška, zubaté gumy a pohon obou kol na pořádnou srandu bohatě stačí. Zajímavě řešená je přístrojovka, která sestává jen z držáku na velký mobil. Další díly pocházejí od různých dodavatelů – brzdy Moto-Master, řídítka Pro Taper, přední jednodílné světlo Kuryakyn, zadní LEDka Chrom Glow, atd. Vás ale bude jistě zajímat nejvíc, jak tahle potvora funguje v reálu. Tak se jukněte na video...




Články na MotoLife

  • Šeri testuje - Suzuki GSF 650S Bandit
  • (Ne)poznané zaujímavosti Ducati - SUPERŠPORTY
  • Tomáš Krajčí
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Team Roberts
  • Zabudnuté tímy MotoGP - ONDE 2000

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Miluju motorky
před 2 dny ve 14:54
Test youngtimeru od Šeriho!
Moto.cz
před 6 dny ve 12:50
Nové supersportovní modely Aprilia: Aprilia Tuono V4/V4 Factory a Aprilia RSV4/RSV4 Factory
Jaroslav Šíma
před 9 dny ve 22:37
Před 14. dny odvysílali na TV NOE můj medailon. Kdo nestihl ani jeho tři opakování, má nyní možnost zde 🕶
Moto.cz
15. ledna v 20:03
Michek vyrovnal 10. místem nejlepší český výsledek na Dakaru mezi motocyklisty! Engel dojel osmnáctý
Všechny příspěvky ...