Nový cruiser Kawasaki Vulcan S

vydáno 21. 10. 2014, text Web, foto Kawasaki

K motocyklům ER6 a Versys 650 přibude ještě jeden model o stejném objemu. Přijíždí Vulcan S, crusier pro nenáročné, ale sportovně založené.

Ještě než se v listopadu otevřou brány milánské výstavy, vypustila Kawasaki další nový model. Tentokrát něco pro pohodáře, nový maloobjemový cruiser. Ten pohání známý řadový dvouválec o objemu 649 cm3, který Kawasaki používá v motocyklech Versys 650 a ER6n/f. Motor je zde vyladěn na silnější zátah v nízkých a středních otáčkách. V kombinaci s provozní hmotností 225 kg tak půjde o zajímavou nabídku pro začínající až středně vyježděné mladé jezdce. Výrobce slibuje nejnižší hmotnost v této třídě a nastavitelnou ergonomii díky nastavitelným stupačkám do tří poloh a nízkému sedlu. V nabídce budou také rovnou z výroby různé možnosti volby jiného sedla a řídítek pod názvem Ergo-Fit™.


Za zmínku stojí i nastavitelné páčky spojky i brzdy. Přístrojovka sestává z analogového tachometru a digitálního palubního počítače s ukazatelem spotřeby. Design trubkového rámu zajímavým způsobem navazuje na rysy ER6, podobně jako zadní odpružení vyvedené pěkně viditelně pod sedlo. Obratné ovládání slibuje kombinace kol 120/70 vepředu na osmnáctipalcovém ráfku a 160/60 vzadu na sedmnáctce. Výkon na zadní kolo putuje pomocí řetězu. Také konstrukce ležatého zadního tlumiče umístěného mimo osu motorky je převzatá ze stejných modelů jako motor. O bezpečné zastavení se postará přední 300mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, kterému vzadu pomáhá disk o průměru čtvrt metru osazený jednopístkem. V nabídce bude také verze s ABS. Velmi zajímavá by měla být cena tohoto netradičně tvarovaného cruiseru, který bychom my nazvali spíše roadsterem a postavili proti letošní novince od H-D, městskému modelu Street 750.




Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife