Přečtěte si v ČMN 34/2010

vydáno 18. 8. 2010, text Petr Pour

Tak, přátelé, přetrpěli jsme si sedmery televizní noviny, několik seriálů a kuchařských pořadů a je tu zase čtvrtek a s ním další vydání ČMN. Co v nich tentokrát naleznete?

Dneska přehled nevezmu chronologicky od první strany po konec, ale začnu hned tím nejdůležitějším. Hele, ono je to i na straně dvě. Tak beru zpět. Takže, v Brně se jela Velká cena. Co všechno se poblíž moravské metropole dělo, se dočtete především na stránkách sportu, ale již na straně dvě je zpověď Karla "Abaji" Abrahama, který bude od příštího roku prvním českým jezdcem ve startovním poli třídy MotoGP.

Tématem týdne je také prodej značky MV Agusta. Dosavadní majitel Harley-Davidson, jak by řekli nejspíš na Moravě, chca nechca musí italskou akvizici z důvodu finančního nedostatku pustit. Asi byste neuhodli, kdo a za kolik ji koupil? Přesně, Claudio Castiglioni již potřetí a tentokrát za celá tři eura. Good job! Celý zajímavý příběh sepsal Alan Cathcart a přeložil Jan Rameš (chybí akorát ilustrace Josefa Lady).
Mimochodem za velkou louží se pustili do stavby véčkového čtyřválce s podélnou klikou a celkem slušným zápřahem 160 mustangů (v Evropě jsme zvyklí spíš na standardní koně).

Máte rádi vůni dálek? A ještě radši ze sedla motocyklu? Pak právě pro vás je určen test. Tentokrát jsme totiž porovnali dva rychlé cesťáky Hondu VFR1200F a BMW K 1300 S. Ač se tváří hodně svérázně, dá se říct, že jsou to holky vhodné pro každého. Teda s dostatečným obnosem na účtu.

"Jednu Čínu! " Zvolal Hawk na obsluhu. Dostalo se mu odpovědi: "Dvásášés." Při konzumaci lahodného pokrmu pak sepsal zážitky z testu sportovního endura čínské výroby Shineray XY250GY-2. Na to, že tuhle motorku montovali soudruzi, nedopadla špatně. Dokonce klady převládají nad zápory.

V USA proběhlo finále MS motocyklových přestaveb. Ač se řadím mezi zastánce hesla "co je původní, to je pěkné", řeknu vám, že tyhle "kočky" mě teda oslovily také. Zajímavostí je, že Amíkům vyfoukl vítězství Rus. Více o Bike Rally Sturgis se dočtete na straně 8.

Jak přijít o papíry. To je příběh tohoto týdne. Prozradím, že stačí málo. Teda málo promile v krvi.

V historii jsme se tentokrát vrátili k brněnské Velké ceně z roku 1970 a také jsme navštívili závody historiků v Novém Městě nad Váhem, kde nechyběl například syn legendárního Umberta Masettiho Nello.

Když se blížíte k motocyklu, který má na svém boku bombu s nápisem NOS, chce to mít pevné trenýrky. Diablo Tribute - to je ta stavba, kterou Ondra Hrůza nazval žlutá bestie. Ani se nedivím. Když totiž týhle motorce pustíte rajský plyn, neusne, ale vyprodukuje prý až tři stovky koní. Více detailů na straně 18.

V sekáči jsme se mrkli na zoubek italskému Grisu 1100/1200. Tahle Guzzina se vyrábí už šest let, tak si zaslouží trochu pozornosti.

Pod Kunětickou horou byl hroznej chcavec. Přesto se tam uskutečnil už čtrnáctej Benzínovej dýchánek. Report sepsal OHC a jak tak koukám na fotku, byl tam celkem slušnej doprovodnej program.

Tak pěkné počtení.


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife