ČMN 22/14 na pultech

vydáno 29. 10. 2014, text red
Thumbnail image for http://www.motocyklovenoviny.cz/Controls/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2014_22.jpg

Uvnitř nových Motocyklovek naleznete nejen vánoční katalog Bikers Crownu, ale také řadu hodně zajímavých informací.

Ducati představila nový motor Testastretta s variabilním časováním ventilů. Zajímavé řešení přináší nejen příznivější průběh křivek, ale také nižší spotřebu a plní i normu Euro 4.

Yamaha u motokrosových speciálů pro rok 2015 zapracovala na dvoutaktech. Našeho testmana Petra Zárubu nejvíc oslovila stopětadvacítka, která je podle něj prostě fenomenální. Ale zahanbit se nenechaly ani čtvrtlitr a čtyřtakty.

Retro naháče jsou v kurzu. Bodejť ne, jednoduchý, ale přitom pěkný design už je dnes doplněn plně vyhovující technikou. Takovými stálicemi mezi „klasikami“ jsou Moto Guzzi a Triumph. Jak obstály ve vzájemném srovnání BonnevilleV7?

Kawasaki Versys, to je nejsportovnější adventure bike na trhu. Taková je prostě strategie značky. Pro příští rok oba modely čekají četná vylepšení a sjednocený design. Jak budou vypadat, přiblížil Honzis.

Motocykly brázdí silnice světa již přes sto let. Jak ale vypadal takový „bike“ přesně před sto lety? Jaké měl tehdejší motorkář k dispozici udělátka, technikuovladače? A jakých vymožeností si užívá dnes?

Vemte partičku „šílených“ motorkářů a pošlete je na dovolenou na Sardinii. Máte o zábavu postaráno. Respektive máte postaráno o zábavné čtení.

Letos na jaře opustil tento svět vizionář motocyklového designu Massimo Tamburini. Génius, jenž nechal vzniknout takové ikony jako Ducati 916 nebo MV Agusta F4. Nejen na tyto stroje a život mistra Tamburiniho vzpomíná v obsáhlém článku náš ostrovní spolupracovník Alan Cathcart.

Americký vzhled a japonská spolehlivost. Ne vždy je to záruka povedeného motocyklu. Honda VT600C Shadow je ale dlouholetým důkazem, že i Japonci umějí cruisery. Více o ní se dočtete v sekáči.

Elektrickými motocykly možná ještě řada bikerů opovrhuje, ale neopovrhují jimi takové značky jako KTM, BMW, nebo dokonce Harley-Davidson. A to už je co říct!

Květoslav Mašita není jen legendou mezi našimi soutěžáky. On je prostě nejúspěšnější na celém světě. I proto se ho FIM rozhodla zařadit do své Síně legend. Rozhovor s tímto nejlepším, a přesto skromným jezdcem sepsal Ivo Helikar.

Samozřejmě nechybí tradiční porce srazů, sportu, bazar, tipy na víkend a další zajímavé čtení....


Aktuální vydání ČMN možno zakoupit v prodejnách tisku, případně v elektronické podobě na www.publero.com nebo www.floowie.cz.



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife