ČMN 22/14 na pultech

vydáno 29. 10. 2014, text red
Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2014_22.jpg

Uvnitř nových Motocyklovek naleznete nejen vánoční katalog Bikers Crownu, ale také řadu hodně zajímavých informací.

Ducati představila nový motor Testastretta s variabilním časováním ventilů. Zajímavé řešení přináší nejen příznivější průběh křivek, ale také nižší spotřebu a plní i normu Euro 4.

Yamaha u motokrosových speciálů pro rok 2015 zapracovala na dvoutaktech. Našeho testmana Petra Zárubu nejvíc oslovila stopětadvacítka, která je podle něj prostě fenomenální. Ale zahanbit se nenechaly ani čtvrtlitr a čtyřtakty.

Retro naháče jsou v kurzu. Bodejť ne, jednoduchý, ale přitom pěkný design už je dnes doplněn plně vyhovující technikou. Takovými stálicemi mezi „klasikami“ jsou Moto Guzzi a Triumph. Jak obstály ve vzájemném srovnání BonnevilleV7?

Kawasaki Versys, to je nejsportovnější adventure bike na trhu. Taková je prostě strategie značky. Pro příští rok oba modely čekají četná vylepšení a sjednocený design. Jak budou vypadat, přiblížil Honzis.

Motocykly brázdí silnice světa již přes sto let. Jak ale vypadal takový „bike“ přesně před sto lety? Jaké měl tehdejší motorkář k dispozici udělátka, technikuovladače? A jakých vymožeností si užívá dnes?

Vemte partičku „šílených“ motorkářů a pošlete je na dovolenou na Sardinii. Máte o zábavu postaráno. Respektive máte postaráno o zábavné čtení.

Letos na jaře opustil tento svět vizionář motocyklového designu Massimo Tamburini. Génius, jenž nechal vzniknout takové ikony jako Ducati 916 nebo MV Agusta F4. Nejen na tyto stroje a život mistra Tamburiniho vzpomíná v obsáhlém článku náš ostrovní spolupracovník Alan Cathcart.

Americký vzhled a japonská spolehlivost. Ne vždy je to záruka povedeného motocyklu. Honda VT600C Shadow je ale dlouholetým důkazem, že i Japonci umějí cruisery. Více o ní se dočtete v sekáči.

Elektrickými motocykly možná ještě řada bikerů opovrhuje, ale neopovrhují jimi takové značky jako KTM, BMW, nebo dokonce Harley-Davidson. A to už je co říct!

Květoslav Mašita není jen legendou mezi našimi soutěžáky. On je prostě nejúspěšnější na celém světě. I proto se ho FIM rozhodla zařadit do své Síně legend. Rozhovor s tímto nejlepším, a přesto skromným jezdcem sepsal Ivo Helikar.

Samozřejmě nechybí tradiční porce srazů, sportu, bazar, tipy na víkend a další zajímavé čtení....




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Kompletní průvodce motocyklovými výfuky: od sportovních po turistické
  • Motorbike 6/2024
  • Motorbike 5/2024
  • Motorbike 4/2024
  • Motorbike 3/2024

Příspěvky motorkářů