Královna elektroniky

vydáno 5. 10. 2012, text sal, foto Milagro

Tahle Multistrada je u Ducati od začátku prezentována jako čtyři stroje v jednom: sportovec superbikového typu, pohodlný cesťák, městská štika i enduro zvládající lehčí terén. No, řekněme spíše tři a půl, neboť ten terén by měl být skutečně lehký.

Po ergonomické stránce Italové motorku vylepšili delším sedlem a hlavně lepším plexi, které kromě rozšíření o 43 mm a zvýšení o 18 mm obdrželo rychlonastavovací mechanismus, kdy s ním za pomocí jediné ruky dokážete šoupat po dráze 60 mm. Změnila se mírně tvář stroje, přibyly LED diody denního svícení, zvětšila se schránka na drobnosti v přední kapotě, ráfky dostaly vzhled jako na Panigale…


Co se změnilo na motoru, jak přesně funguje DSS - Ducati Skyhook Suspension a jak se na ní jezdí, se dočtete v testu Alana Cathcarta v ČMN 40, které vycházejí 11. října.



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 6/2025
  • Motorbike 5/2025
  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
5. června
SpeedwayGP Praha 2025 - dramatická podívaná na Markétě. 👍 🥰 🏍
MotoLife
3. června
Před čtvrtstoletím odešel nejslavnější český motocyklový závodník František Šťastný
Všechny příspěvky ...