Královna elektroniky

vydáno 5. 10. 2012, text sal, foto Milagro

Tahle Multistrada je u Ducati od začátku prezentována jako čtyři stroje v jednom: sportovec superbikového typu, pohodlný cesťák, městská štika i enduro zvládající lehčí terén. No, řekněme spíše tři a půl, neboť ten terén by měl být skutečně lehký.

Po ergonomické stránce Italové motorku vylepšili delším sedlem a hlavně lepším plexi, které kromě rozšíření o 43 mm a zvýšení o 18 mm obdrželo rychlonastavovací mechanismus, kdy s ním za pomocí jediné ruky dokážete šoupat po dráze 60 mm. Změnila se mírně tvář stroje, přibyly LED diody denního svícení, zvětšila se schránka na drobnosti v přední kapotě, ráfky dostaly vzhled jako na Panigale…


Co se změnilo na motoru, jak přesně funguje DSS - Ducati Skyhook Suspension a jak se na ní jezdí, se dočtete v testu Alana Cathcarta v ČMN 40, které vycházejí 11. října.



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife