3. ročník Europacup 2011

vydáno 13. 1. 2011, text mc, foto issabrno.cz

V pátek 7. 1. 2011 se konal na Integrované střední škole automobilní v Brně třetí ročník mezinárodní soutěže mechaniků motocyklů a jízdních kol Europacup 2011.

Celkem osm soutěžících se představilo v kategorii motocyklů a sedm v kategorii jízdních kol. Do finále Europacup se dostávají výherci národních soutěží v Německu, Švýcarsku, Rakousku a České republice. Jedná se o nejlepší studenty nebo absolventy do jednoho roku od ukončení závěrečné zkoušky.

Samotná soutěž se skládá z osmi testů v každé kategorii, ve kterých soutěžící musí prokázat své schopnosti v oblasti oprav, údržby a diagnostiky motocyklů a jízdních kol. Na jednotlivý test byl vymezen časový limit 40 minut.

Soutěžící v kategorii motocyklů řešili úkoly proměření pohyblivých a pevných částí motorů, kontrolu a seřízení ventilové vůle, časování rozvodů, kontrolu a odvzdušení brzdového systému, kontrolu souososti kol, kontrolu a proměření předního tlumiče, kontrolu vícelamelové mokré spojky, kompletní kontrolu karburátoru včetně nastavení, měření vstřikovačů, měření sekundární části zapalování osciloskopem, připojení diagnostického přístroje Gutmann a komunikaci s řídicí jednotkou BMW K 1200, diagnostiku elektrických závad na startovacím okruhu či samodiagnostiku na motocyklu Yamaha FJR 1300.

Celkové pořadí Europacup 2011
Kategorie Motocykly

1. Moritz Hägele
2. Michael Keller
3. Tomáš Šoula
4. Martin Gebauer
5. Zdeněk Jelínek
6. Ueli Keller
7. Florian Kobold
8. Dominik Pichler



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife