Moto Guzzi v roce 2011

vydáno 30. 1. 2011, text mc, foto Moto Guzzi

Moto Guzzi přichází s vylepšeným GT 8V i modernizovaným Stelviem.

Každý rok přicházejí továrny s modernizací svých modelů a Moto Guzzi není výjimkou. V roce 2011 se můžeme těšit především na vylepšené cestovní enduro Stelvio 1200/NTX a Grand Turismo Norge GT 8V.

Stelvio 1200/NTX
Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX přichází se změněným tvarem a zvětšeným objemem palivové nádrže, do které se vejde 32 litrů. Základní model Stelvio bude mít upravené čelní plexi, který dozná změn jak tvarových, tak na své velikosti, upraven bude i kryt předního světlometu. Také dělené stupňovité sedlo má nový tvar a sedlo řidiče umožňuje nyní díky novému systému daleko jednodušší polohování do 2 volitelných výšek.

Čtyřválcový motor je nyní osazen 2 lambda sondami (po jedné ve výfukovém potrubí každého válce), což zaručuje společně s novým mapováním plynulejší chod a lepší odezvu na plyn v celém rozsahu otáček.

Standardní model je vybaven zcela novými litými ráfky s atraktivním designem, navíc zadní kolo má užší ráfek pro montáž pneumatiky 150/70 - 17", což je shoda se zadní pneumatikou verze NTX. Zahájení prodeje tohoto inovovaného modelu roku 2011 je plánováno na duben.

Grand Turismo Norge GT 8V
Nejnovější Grand Turismo od Moto Guzzi dostalo především poslední evoluci výkonného motoru quattrovalvole (102 hp a točivý moment 104 Nm v 5500 ot/min). Chlazení motoru je vylepšeno i díky zvětšení chladicího okruhu, přičemž olejový chladič byl zakomponován nově do kapotáže před předním kolem.

Pro optimální jízdní vlastnosti bylo kompletně přepracováno pérování s použitím nových pružin v přední vidlici i u zadního tlumiče a také upravenou charakteristikou hydraulické regulace.

Pro zvýšení komfortu byla přepracována a rozšířena nová kapotáž včetně širšího a elektricky nastavitelného plexi. Větší komfort poskytuje také nové odstupňované sedlo s protiskluzovým povrchem. Vibrace nepříjemné při dlouhém cestování jsou omezeny pružným uložením řídítek a speciálním materiálem použitým na stupačkách. V neposlední řadě bohatě vybavená přístrojová deska je umístěna blíže jezdci a je tak lépe čitelná.



Diskuze k článku


Přečtěte si také

Honda Varadero vs. Moto Guzzi Stelvio NTX  25. 11. 2009   komentáře: 1

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife