Monster S4 v mědi!

vydáno 11. 12. 2015, text Jan Rameš, foto archiv

Přestavěných Monsterů od Ducati jsme viděli už snad tisícovky. Žádný div, tahle motorka si o to vysloveně říká. Ale v naprosté většině případů jde o takové drobné došlechtění agresivního naháče. Napadlo by vás však přidat kapotáž jak ze 60. let a zásadní podvozkové komponenty pomědit?

Nás taky ne, ale jistého Marca z Itálie ano. Měl doma Monstera ve verzi S4, čili prvního vodníka z roku 2002, který používal motor z legendární 916. Jinak se zas tak zásadně od normálního litrového vzducháče nelišil, jako potom novější S4R. Možná i to byl ten hlavní impuls.

Marco každopádně nejdříve chtěl všechno pochromovat. Inu, nic proti, chrom je prostě chrom. Takové Monstery taky existují a rozhodně nevypadají zle. Ovšem originální už by to rozhodně nebylo.

Když však přinesl rám, kyvku (tu sehnal jednoramennou z již zmiňovaného S4R a taky motorce sluší mnohem víc než původní obyčejná), přední dělaný blatníček s držáčkem a spoustu dalších drobností do chromovny, zrovna se tam pracovalo s mědí. A Marco rázem změnil plány.

Výsledný efekt je prostě bombastický. Měď má sice zásadní nevýhodu, a sice že velice záhy zajde a zezelená, ale Marco sehnal vhodný lesklý lak, takže se jeho stroj blyští pořád. Zadní krátká prdelka z Ducati 750, předělaná nádrž ze Sport Classicu a nádherná přední kapota se dvěma plexi (jedno na světlo, druhé pro pilota) jen dotvářejí obraz dokonalosti. Bomba!



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2024
  • Motorbike 3/2024
  • Motorbike 1-2/2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
  • Motorbike 12/2023

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
14. února
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1957 - Kompletní výsledky a popis sezóny na webu 🥰 ❤️ 🏍
MotoRoute
2. února
MotoRoute 1/2024 - vychází 7. února 👈
Všechny příspěvky ...