FGR Midalu 2500 V6 - první fotky!

vydáno 14. 1. 2011, text Honzis, foto FGR

Přinášíme první obrázky dlouho očekávané české exkluzivní záležitosti, 250koňového dvaapůllitrového naháče FGR Midalu postaveného od základu českýma rukama.

V pátek 14. ledna 2011 v Ústí nad Orlicí přesně v 17:45 stáhnul závodník Karel Abraham modrou plachtu z motocyklu, o němž se několik let mluvilo, ale výrobci se podařilo udržet jeho podobu pod pokličkou. Exkluzivní český naháč FGR s motorem V6 2500, který dostal jméno Midalu, začal oficiálně svůj život. Ve čtvrtek 20. ledna se v ČMN č. 3/2011 dočtete podrobné informace, zatím si vychutnejte alespoň pár obrázků.



Diskuze k článku

sx525 14. 1. 2011
skutečně bych velmi tleskal kdyby se za ty nehorázné peníze někomu podařilo vyvinout třeba mopeda na baterky co jezdí tejden najedno nabití nebo na panáka benzínu a po představení by se hrnuli zájemci a mávali objednávkama nebo závodní mašinu která je supr lehká nebo našlapaná ale hora vofrézovanýho hliníku designu ala dolybuster s nehoráznou spotřebou vo kterou zřejmě nikdo nestojí kromě tvůrců navíc je půvabné časté užití výrazu kmotr v úvodním článku kmotrů je tam hodně a ten jednička s gulama na to poslal prachy je s podivem jak se nanás různý vozítka s tý moravy valej to je velorx 1000 midalu2500 bejt ten frajer s gulama eště u kormidla tak příští rok letí nějakej moravák s podporou MPO na měsíc v rogalu s motorem z raketoplánu buran

Marek 15. 1. 2011
ono je těžký v dnešní rychlé době vystartovat s něčím převrátným, navíc ve státě kde se investice do vzdělání a vědy považují pouze za nutné zlo. Dát dohromady spolehlivý motor bez zázemí, které mají světové fabriky proto považuju za úspěch. Nicméně o efektivnosti vynaložených investic lze významně pochybovat

Pepa 15. 1. 2011
Kyvka je strašná, jakoby ruská. Baba je dobrá a vejfuky vtipný. Taky bych bral radši jednoduchou mopedovou velkoseriovku, na který bych potkaval nejenom holky v plavkách, ale i dědky v gumákách. Je to štěk...

Marek 15. 1. 2011
S tou kyvkou naprosto souhlasím

Beny 15. 1. 2011
Mně se líbí moto i ta holka

Petr 15. 1. 2011
Mám z toho divný pocity ten objem a šest válců proč tato kombinace v čem je výhodná ,možná v něčem na způsob Gold Wing nebo V-ROD. Jsem rád že u nás něco takového vzniklo a že jsou tu lidi co chtějí na takových věcech makat ,ale efekt bude asi dost slabý .Je to jen můj názor (chtěl bych se mýlit). Jinak držím palce v další práci !!!

Ivo 16. 1. 2011
a tak svezl bych se... na obou :) hezký nahotinky...

Fanda 16. 1. 2011
mě docela zajímají jízdní vlastnosti Midalu, protože 270 kg na streeta je docela dost! Jsem přecijen spíš na lehčí holky ;-)

Rochas 16. 1. 2011
Asi jsem čekal něco trochu jinýho, ale to je jedno. Jenom mi na tom vadí, že na první pohled mě napadne Monster, potom Superduke a i dál vidím spoustu inspirace v existujících motocyklech. Vím, že dnes už bylo vymyšleno asi skoro vše, ale přece jen, té vlastní invence v designu mohlo být víc. Myslím, že času na to bylo dost.....

šošonek 16. 1. 2011
Důležité je, že to nestavěl ťaman, ale jen češi a že je to naše namakaná mašina. Pokud chcete motorku s malou spotřebou, tak si kupte mopedy. Buď budu jezdit s pořádným motorem a na spotřebu prdím, nebo si kup osla a krm ho trávou okolo dálnice..... té je tam dostatek a ještě mu můžeš nalepit na prdel dálniční známku. Trocha hrdosti paka

sx525 16. 1. 2011
v dnešní době kopíruje každej každýho honda ducati a naopak ale zadání jako je 6V této velikosti vydesignovat do streeta to musí každej seriozní tvůrce odmítnout jako nesmysl protože výsledkem nebude streetfighter ani superturismo ani dragster ale midalu dobré tak akorát na pálení gum ale to mohli do toho podvozku zašroubovat T613 a ušetřit státu 70 000 000

kuchta 16. 1. 2011
Kluci,o co jde,tohle není žádná seriovka,žádnej japonec nebo ital.Je to super kusovka,a to,že na ni nebudete jezdit,ještě neznamená,že je špatná,jde o to,že se musí prorazit a pak se uvidí,co z toho odvoděj a daj třeba do výroby v menších seriích.Ale furt je to super,nádhera

šelba 17. 1. 2011
Když se smířím s představou, že to není motorka pro mne, zůstane mi hrdost na český ruce, že zase něco zajímavýho ukázaly. A jestli je ta motorka životaschopná, to nám neřeknou nakyslý komentáře, ale trh.

bumbác 17. 1. 2011
Jako celek to působí příliš těžkopádně....s jízníma vlastnostma to asi bude stejné. Design mohl být futurističtější.

Hujer 18. 1. 2011
Schválně, jestli v prodeji trumfne Čechii, ta aspoň uvezla 3 pasažéry :-D

GRESINI 18. 1. 2011
Čekal jsem krásnou motorku a místo ní se narodil ohyzdný mastodont na který se kromě pohledu zezadu nedá dívat -nevěřím ani jízdním vlastnostem tohoto monstra-zajímavé jsou pouze výfuky-jinak nic !!!Škoda G

Lukáš 19. 1. 2011
Sice je na vzhledu vidět inspirace u jinejch značek ale mašina je to pěkná. A jestli se někomu nelíbí tak ať sám něco vymyslí a pak může kritizovat. Na jízdní vlastnosti sem taky zvědavej,ale dokud jí někdo pořádně neprotáhne tak nemá cenu dělat chytrý. A když někdo nechce obsah 2500 tak ať si koupí mopeda,mě se obsah zamlouvá. Myslim že jenom dobře že u nás něco takovýho vzniklo.

dvoutakťák 19. 1. 2011
Chybí mi tu aspoň jedna celá fotka z levé strany. Jinak fandím!

Marek 20. 1. 2011
z levé strany máš kyvku ;-)

Radek 21. 1. 2011
K motorce: Hmm. Nenadchne, ani neurazí. Ta kyvka je sice hezká ukázka toho co se dá udělat na CNC, ale vypadá, jako by tam chyběl dekl. Laufy... proti gustu..., ale budiž. Na můj vkus trošku překarbonováno. Fandil jsem tomuhle projektu, do tý doby, než se provalilo, že na tenhle luxusní ingot přispěl prachama stát. Netvrdím, že se jinde nerozhazujou státní peníze. Jenže financovat soukromou akci, která veřejnosti nenese vlastně nic, to už je do očí bijící. To mě tedy trochu štve. Vlastně mě to sere. A dost.

lighter 21. 1. 2011
to> sx525: Ty ses magor, to neni mozny...

mám mašinu, ale neřeknu jakou... 21. 1. 2011
jsem rád, že na to stát přispěl, páč můžu říct, že i z kousku mých daní to luxusní dílko stojí a jezdí a to mně osobně dost těší. krásnej stroj. kdo z lokálních expertů na světový design ofrňuje rypák, mohl se místo vrtání v garáži ve starý číze na té mašině spolupodílet, viz.odkazy :-) kde jste byli, odborníci ? štelovali předstih šroubovákem ? :-))) proč by stát nemohl podpořit věc, která je o prestiži, špičkové technologii apod.? všichni budem spolufinancovat fotovoltaiku, biopaliva, emisní povolenky, povalující se cigoše na podpoře, staré komouše na luxusních penzích a motorkáře tu dráždí příspěvek na vyjímečnou motorku...skutečně národ frustrovaných debilů...

soda 22. 1. 2011
Na takovou mašinu bych byl hrej.Jo tady se uspěch neodpouští.Kdo pomlouvá tuhle krásku je zamindrákovanej blb.

ever 24. 1. 2011
Naprosto skvělý! Líbí se mi, když někdo má vizi a umí jí zrealizovat.Originální česká motorka, která má šanci i ve světovém měřítku. Kdy jsme měli něco takového naposledy? Podle některých komentářů je tady na tom špatně už to, že někdo vyčnívá svým umem a pílí. Bez takovýchto projektů tady bude pouze odbytiště "krásných, lehkých, naší vládou nepodpořených" křápů z Číny nebo Indie. PS: Ústí nad Orlicí není na Moravě!

Radek 25. 1. 2011
Tomu, co má mašinu a nechce říct jakou... Promiň, ale nemůžu souhlasit. Že je motorka vlastně dost přeplácána a bez nápadu, je věc názoru. Ale k financování: je to čistě soukromá záležitost a nevidím jedinej důvod, proč by to měl financovat stát. Navíc 70mega je fakt trochu úlet - i když odečteš provizi - pořád je v tom utopeno nějak podezřele moc, nemyslíš? To bych radši viděl za ty prachy třeba minibikovou dráhu, aby se měl potěr kde učit jezdit. Mě vůbec nevadí, že se v době, kdy by se mělo šetřit (ale stejně se vesele promrdává dál), vrážejí prachy do "ne zrovna potřebných" projektů. Ale tohle je fakt do očí bijící. A jak tady kdosi nahoře poznamenal něco o Moravě, docela tomu věřím. Nebylo by to poprvé, stačí se podívat odkud kam a hlavně od koho státní prachy tečou. Takže bych nemluvil o zlatej českejch ručičkách, ale spíš o vychcanejch moravskejch prackách.

michal 2. 2. 2011
No nevím kde se promrdá víc peněz jestli na moravě nebo v Praze. Toto jsou jen závistivé čecháčkovské kecy.Neříkám že schvaluju vymýšlet za státní prachy už vymyšlené,ale projekty jako Midalu a new Velorex se mi docela líbí a jak na to sehnali peníze je jejich šikovnost.Holt na moravě byli vždycky šikovnější lidi než vychcaní akecaní čecháčci kteří umí jen pomlouvat.

Radek 3. 2. 2011
>michal: Velorex? Zajímalo by mě, kolik nadšenců si to za ty peníze koupilo. Midalu? Rozhodně nezávidím, není co a nemám to v povaze. Jo, možná se promrdá víc peněz v Praze. Jestli to není tím, že z Prahy stalo hlavní město moraváků. A to nemluvím o naší slavné vládě, je vás ttam jak much. Přiznám se bez okolků, mám ke všemu co je cejtit Moravou, slušně řečeno averzi... Ale k věci: Nic to nemění na tom, že za tohle jsou to evidentně vyhozený prachy luftem. nebo taky propraný, ale to už jen spekuluju. P.S. Kdybyste se náhodou vy, Moraváci, chtěli trhnout, budu první kdo vám to podepíše.

zefe 7. 2. 2011
fakt pěkná mšina,"konečně" držím palce borci k prodeji Midalu

athos 22. 6. 2011
No dost pěknej strou.Velká a robustní mašina.Dost dobrý.Akorát mi tam trochu nesedí to plexi,neni noc hezký ale jinak držim palce.

Přečtěte si také

Chcete se stát designérem nového FGR 2500 V6?  3. 12. 2008   komentáře: 1
Nový český motor FGR V6 už vrčí!  27. 1. 2008  
Jak se staví český závoďák  23. 2. 2007  

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife