Biaggi dostal pokutu 5000 eur

vydáno 27. 9. 2012, text Honzis, foto Aprilia

Po závodě WSBK v Portugalsku rozdávala FIM pokuty na všechny strany. Přečtěte si, kolik platí jezdci za své prohřešky.

Zdají se vám postihy od naší policie příliš vysoké? Tak to byste asi nechtěli jezdit ve WSBK. Po závodě v portugalském Portimau rozdělila FIM pěkné flastry za porušení některých pravidel. A nebylo to zrovna za „pár drobných“.
Nejvíce peněžitých trestů bylo uloženo za překročení maximální rychlosti na pit lane. Tam platí šedesátka, kterou překročila hned pětice jezdců z různých tříd: „nejpomalejší“ z provinilců byl Brett McCormick (80,2 km/h), následovali Marco Solorza (82,9 km/h), Martin Jessop (86,2 km/h), Romain Lanusse (91,8 km/h) a rekordmanem podniku se stal Michel Fabrizio, který si to boxovou uličkou pelášil rovné kilo. Všichni dostali uloženo zaplatit shodně 150 éček, tedy cca 3750 Kč.
Hlouběji do kapsy bude muset sáhnout David McFadden, který v sobotu ve volném tréninku litrových superstocků nerespektoval černou vlajku s oranžovým kruhem (nebezpečný motocykl, nutno opustit trať) a vyfasoval za to pokutu 500 eur, tedy dvanáct a půl tisíce korun. U nás cintá olej či naftu po silnici každá druhá tatrovka a nikdo to neřeší…
Pořádně ale zhořknou vzpomínky na Portugalsko vedoucímu muži WSBK Maxi Biaggimu. Ten tradičně po vlajkách moc nekouká a že mávají červenou, toho si v prvním závodě všiml až příliš pozdě. Dlužno podotknout, že i Johnny Rea, který na v tu chvíli vedoucího Maxe zle dotíral, červenou zaregistroval až těsně před nájezdem do boxů, ale ještě stačil zahnout. Biaggi však důvod, proč je najednou na trati sám, zjistil až na cílové rovince. Proč nezajel do depa nájezdem na trať, to ví jen on (možná negativní vzpomínky na jednu takovou svou anabázi ještě z dob GP500, možná se domníval, že začali mávat teď, a tudíž že se dojíždí kolo), a tak musel absolvovat celý jeden okruh navíc. FIM už asi neví, jak několikanásobnému světovému šampionovi připomenout, že vlajky jsou součástí hry, a tak to tentokráte zkouší finanční cestou, a Maxovi napařila pořádnou pokutu: rovných 5000 eur, tedy na české 125 000 korun!



Diskuze k článku


Přečtěte si také

Max Biaggi končí se závoděním!  7. 11. 2012  

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife