Na TT 2016 bude závodit Honda RC213V-S!

vydáno 25. 5. 2016, text David M. Bodlák, foto IOMTT

Tohle bude událost roku! Motorka, kterou by jinak vidělo na vlastní oči jen pár vyvolených, pojede nejslavnější a nejtěžší roadracingový závod světa. A celá myšlenka vznikla, světe div se, u piva!

Honda RC213V-S je už dneska pojem, a to se jich po světě potuluje jen pár kusů a jejich majitelé s nimi určitě na okruh jen tak nevyrazí. S cenovkou přes 5 000 000 Kč se ani není čemu divit. Ovšem pak jsou lidé, co si takový sběratelský kousek pořídí, vybaví ho vším potřebným pro závody (HRC Sportovní kit za další ranec, aby se dosáhlo hmotnosti 160 kg a výkonu přes 215 k@13 000 a další díly, jako kola, podvozek K-Tech, brzdy a chladič, to vše už speciálně vyrobené na zakázku), a takový klenot nasadí rovnou do nejtěžšího závodu světa!

Tím, kdo si něco takového může dovolit, je Clive Padgett, šéf Valvoline Racing by Padgett’s Motorcycles team, jinak rovněž prodejce Hondy. A vše vzniklo vcelku nevinně, když byl Clive na pivě se svým zákazníkem, který si u nich RCV právě koupil. Po pár pintách Guinnesse vypadla z úst zákazníka osudová věta: „Nebylo by pěkné vidět RCV, jak se řítí dolů z Bray Hill?“ A touto větou se nastartoval kolotoč, který se roztočí právě při letošních závodech RST Superbike a PokerStars Senior TT v rámci 109. ročníku závodů Tourist Trophy na ostrově Man

V sedle upravené RCV pojede desetinásobný vítěz TT, Novozélanďan Bruce Anstey, pro kterého to bude jistě vzrušující zážitek. „Vždycky jsem snil o tom, závodit na Manu v sedle MotoGP biku a tohle je tomu snu tak neuvěřitelně blízko,“ říká Bruce a dodává, že RCV bude podle něj na trati absolutní zbraní. „Ta motorka má spoustu síly a zároveň působí jako šestistovka."

Clive Padgett je přesvědčen, že tahle událost přinese TT ještě větší celosvětovou pozornost, o čemž se dá jen těžko pochybovat. Držme tedy Brucovi pěsti, ať nám ukáže, co v té exotické motorce s kouzelnou V4 opravdu vězí!



Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Časopis Motorbike
před 3 hodinami
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Magazín Motoroute
před 14 hodinami
MotoRoute 5/2020 vychází 5.10.2020 👍
Bikes.cz
před 3 dny ve 23:29
Čínský výrobce CFMoto představil o uplynulém víkendu velký cestovní motocykl schopný konkurovat "japoncům".
Bikes.cz
před 5 dny ve 22:00
Čtyřválec v Zedovi je jako turbína... Dominik Valášek protáhnul Z900 Červenohorským sedlem.
Všechny příspěvky ...