Ducati plánuje rozšíření výroby

vydáno 3. 3. 2011, text mc, foto Ducati

Italská továrna Ducati se chystá na výrobu 60 tisíc motocyklů ročně.

Ducati prochází úspěšným obdobím. Marketingový tah v podobě angažmá Valentina Rossiho na závodní motocykl Desmosedici přináší potřebné finance, které již dnes převyšují požadavky vývojového oddělení. Navíc Ducati v letošním roce přichází s několika zajímavými novinkami, z nichž první byla představena v minulých týdnech.

„Pokud bude Diavel úspěšný, bude mít mnoho otců, ale pokud to bude propadák, bude málo viníků. Pravda ale je, že Diavel byl můj nápad,“ říká na letošní pravděpodobně největší novinku technický ředitel Claudio Domenicalli.

Nicméně Diavel není jediným strojem, kterým chce Ducati vstoupit do kategorií, kde prozatím neměla zastoupení. Jak Domenicalli přiznává, již existuje projekt motocyklu se vzduchem chlazeným motorem. „Nemohu popřít, že takovýto projekt existuje a měl by jím být připravovaný Scrambler,“ pokračuje Domenicalli, který také prozrazuje, že Ducati počítá s výrobou sportovního „maxi“ skútru, vše po vzoru německé BMW. „O skútru poslední dobou hovoříme docela vážně, ovšem budeme pro něj muset navrhnout zcela nový motor, zatím totiž nemáme žádný, který by se dal použít.“

Jak naznačujeme v perexu tohoto článku, chystá Ducati zvýšení výroby, k čemuž by jí měla pomoci i stavba dvou nových výrobních závodů. „Velmi důležité budou následující tři roky,“ nastiňuje plány továrny z boloňského předměstí Borgo Panigale její technický šéf. „Několik nových modelů přijde na konci roku 2011, kdy také chceme začít výrazně zvyšovat naši výrobu. Cílem je vyrábět 60 tisíc motocyklů ročně. Musíme proto zvýšit tržby v Brazílii a Indii, do těchto zemí totiž ve velkém množství vyvážíme naše výrobky, ale když ke všemu přičteme clo, jsme na ceně za Monstera na 16 tisících eurech, což je šílenství. Budeme proto stavět dva nové závody, jeden právě v Brazílii a druhý v Thajsku. Tímto způsobem budeme moci prodávat naše výrobky za konkurenceschopné ceny, a to jak v Jižní Americe, tak i v Asii.“



Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020
  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
včera v 0:42
     0   0
Moje první velká zkouška motocyklu Indian Challenger.         www.youtube.com/watch
Motocyklová asociace ČR
včera ve 23:59
     0   0
Dělá ostudu a špatné jméno motorkářům...
Bikes.cz
před 3 dny ve 12:13
     0   0
Adam Peschel překonal svůj rekord
Všechny příspěvky ...