Indian posílá Scouta na hill climb!

vydáno 8. 10. 2015, text Jan Rameš, foto Indian

Americký Indian se má čile k světu. Svůj nejnovější (a nejmenší) model Scout průběžně dává různým customizérům a naposledy z toho vznikl speciál pro hill climb!

Hill climb, po česku závod do strmého vrchu, má dostatečnou tradici i u nás - v ČMN 20 z 1. října najdete velkou reportáž z již 33. ročníku závodu v jihočeském Chýnově. Ovšem ty největší šílenosti, vydávající se do kolmé stěny s téměř 100% jistotou, že až nahoru nedojedou a možná z půlky kopce spadnou zase dolů, vymýšlejí kde jinde než v Americe.


Zatímco dirt-trackové speciály stavějí customizéři o sto šest, hill climb je na okraji zájmu. O to větší je to potom pecka. Indian již před časem avizoval, že rok 2015 bude rokem upravených modelů Scout, a ten poslední, svěřený do péče Douga SiddinseNicka Jaqueze z firmy IndianMotorcycles.net, doslova vyráží dech. Pryč je okázalá elegance nebo čisté linie, tohle je hodně účelové - a vlastně svým způsobem krásné. Scout, jak byste ho opravdu nečekali.


Změn přitom není zdaleka tolik, jak se na první pohled zdá. Black Hills Beast, jak se motocykl oficiálně nazývá, není totální stavbou akorát s motorem ze Scoutu, naopak je to vlastně jen lehce předělaná sériovka. Tím nejviditělnějším zásahem jsou samozřejmě speciální pneumatiky, vzadu s řetězem pro lepší záběr, prodloužená kyvka BTR Moto, jiná řídítka a závodní tabulka, pod sebou ukrývající LED světýlko. Zadní tlumiče jsou od Foxu, předek Traxxion Dynamics, konverzi na řetězový převod dodali Zippers Performance, plošiny a přepákování řazení pochází od Aeromachu, motor ladili v Dobeck Performance a koně z motoru řehtají skrz výhrůžné výfukové potrubí od RPW USA.


Stavitelé použili i některé originální doplňky přímo od Indianu, namátko třeba sedátko 1920 Solo Saddle Seat nebo příplatkové vyplétané ráfky. Black Hills Beast byl hotový za pouhý měsíc, ovšem jeho cesta do šrotu může být v řádu vteřin - na hill climbu člověk nikdy neví...




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Vojtech Ďuriš
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
  • Motorbike 4/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
  • Vychází časopis Drž stopu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
před 2 dny ve 21:58
Moc pěkný dárek od Světa motorů k najetí milionu mil!
Marek Lichtenberg
před 2 dny ve 23:05
0
Velký obdiv, Jardo 👍
Bikes.cz
před 4 dny ve 22:17
Nový boxer od BMW je jedním z největších a nejúchvatnějších motocyklových motorů, říká Dominik Valášek v testu BMW R18. Technická data k tomuto nevšednímu modelu najdeš v katalogu Bikes.cz:  https://www.bikes.cz/2021/bmw-r-18
Motocyklová asociace ČR
před 5 dny ve 20:33
Policie ve čtvrtek zveřejnila videozáznam ze středeční honičky na dálnici D5 u Prahy, při které přišel o život řidič motocyklu, jenž se snažil ujet hlídce najetím do protisměru. Podle nových informací bylo muži 41 let a měl zákaz řízení.
Miluju motorky
před týdnem v 9:39
Libovečky od Durris Design už jistě znáš! Šeri položil pár otázek přímo Vojtechovi Ďurišovi, vedoucímu celého projektu! Vše najdeš v rozhovoru.

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...