Indian Roadmaster

vydáno 10. 8. 2014, text Prochy, Web, foto Indian

Roadmaster navazuje na tradici stejnojmenného modelu z roku 1947.

Indian představil svou novinku pro rok 2015. Jako základ posloužil model Indian Chieftain, který dostal velký zadní kufr po vzoru konkurenční Electra Glide a celou řadu luxusních doplňků. Má jinak tvarovaný plexištít, nastavitelné deflektory u nohou i vyhřívání rukojetí i sedla. Samozřejmostí je špičkový audiosystém. Základem motorky je vidlicový dvouválec Thunder Stroke 111 o objemu 1811 cm3, který disponuje maximálním točivým momentem 139 Nm v 2600 otáčkách. Motor spolupracuje s šestistupňovou převodovkou a síla agregátu se na zadní kolo přenáší pomocí ozubeného řemenu.


Nový Indian Roadmaster je ale určen na opravdu dlouhé výlety, a tak bude chtít zaujmout hlavně rozšířenou turistickou výbavou a maximálním jízdním komfortem. Má vyhřívaná řídítka, obě sedla a elektricky nastavitelné plexi. Součet objemu sady kufrů je velmi zajímavých 140 litrů a zámky všech kufrů se dají ovládat dálkovým ovladačem. Z dalších prvků základní výbavy můžeme jmenovat například multireflektor Pathfinder s LED diodami, čidla tlaku v pneumatikách nebo výkonný audiosystém s možností připojení ke smartphonu přes bluetooth.


Ze seznamu příplatkové výbavy Roadmastera je možné objednat opěrky pod ruce spolujezdce, řazení pata-špička nebo chromový nosič na kufr. Do kategorie tuningových dílů spadá otevřené sání Big Sucker, které by mělo zlepšit reakci na plyn a přidat něco málo výkonu ke standardním 91 koním.



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Drnovy testy z pravěku - Yamaha FZS 600 S Fazer
  • Drnovy testy z pravěku - Honda CBR 600 F
  • (Ne)poznané zaujímavosti Ducati - MONSTER, STREETFIGHTER, HYPERMOTARD & DIAVEL
  • Motorbike 7-8/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Team Luis d'Antin MotoGP

Příspěvky motorkářů

Miluju motorky
před týdnem ve 23:05
Druhý diel z edície - Drnovy testy z pravěku, dnes Yamaha FZS 600 S Fazer!

"Vzali šestku motor z Thunder Cata, kolem svařili rám z ocelových trubek, a kolik to udělalo parády..."

#serimotostories #milujumotorky
Časopis Motorbike
před týdnem v 16:21
MOTORBIKE 7-8/2021
Léto budiž pochváleno a s ním i prázdniny, dovolené, no prostě relax . Abyste se, třeba večer nebo když bude pršet, v době volna nenudili, je tu pro vás prázdninové vydání časopisu Motorbike. A protože jde o letní dvojčíslo, připravili jsme vydání rozšířené, tedy bezmála 150 stran! . Co na nich najdete? Především testy 16 motocyklů a skútrů , od superbiků přes nakedy po klasiku, od městských přibližovadel po cestovní endura. A samozřejmě i spoustu dalšího...
www.motolife.cz/.../motorbike-7-2021-motorbike-45c2
Miluju motorky
20. července v 14:34
Yamaha Motors oznamuje cíl celkové neutrality uhlíku do roku 2050!

Po přezkoumání plánu, který byl původně formulován v roce 2018, nyní japonský výrobce doufá, že do roku 2050 dosáhne úplné uhlíkové neutrality ve všech svých obchodních praktikách.

Znamená to, že jsou na cestě nové motocykly Yamaha? Jedním slovem ano. Japonský gigant konkrétně říká, že budou navrhovat nové formy mobility jedinečné pro Yamaha Motors.

Zdroje: https://www.rideapart.com/, https://www.rideapart.com/news/

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
19. července v 10:51
Společnost WMC ukazuje své plány pro běžný provoz na koncepčních výkresech!

Nové náčrty společnosti ukazují aerodynamický potenciál použitelný i pro běžný provoz. O plánech White Motorcycle Concepts se svým radikálním elektrickým WMC250EV jsme již informovali. Nyní nám firma poskytla pohled na designové náčrtky určené k ilustraci toho, jak by mohly být navrženy silniční stroje kolem jejího kanálu „V-Air“.

Zdroje: https://www.cycleworld.com

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...