Nová Honda CRF250M

vydáno 12. 4. 2013, text Honzis, foto Honda

Dnes ráno vypršelo embargo na další z nových motocyklů od Hondy: mlaďáci drifťáci mohou sáhnout po supermotardu CRF250M.

Zase bylo slyšet vzteklé lámání tužek z kanceláří konkurenčních výrobců – další levná, ale přitom zábavná a kvalitní motorka z produkce Hondy! Když je vám dneska osmnáct a máte papíry A2, můžete sáhnout po dvou verzích NC700, třech verzích CB500 a teď nově i dvou strojích CRF250, a pořád se pohybujete v cenách mezi 100 až 150 tisíc ká-čé. Tyhle motorky jsou jednoduché na údržbu a nic nežerou, takže zákaznická skupina nejsou jen mlaďáci, ale spousta racionálně uvažujících zkušených jezdců. Pak se nedivme, že prodejně jde o bestsellery a u konkurence z nich nemohou spát.

Nové céerefo ve verzi M čili motard se od svého loňského předchůdce, endurka CRF250L, liší jen minimálně. Je určeno jak pro dynamičtěji smýšlející milovníky asfaltových hrátek, tak pro nižší postavy, neboť sedlo šlo dolů o dva cenťáky na 855 mm. Snížení světlé výšky o tři čísla na 22,6 cm vás může nechat klidnými, takhle vysoké obrubníky stejně nikde ve městě nenajdete. Kilo nadváhy určitě nepocítíte (nyní s plnou 7,7litrovou bandaskou 145 kg), co naopak poznáte, je změna geometrie. Instalací 17“ ráfků se skoro o dva stupně zostřil úhel řízení (25° 45’) a hlavně se dramaticky zkrátila stopa ze 113 na 71 mm, takže agilita bude určitě bezkonkurenční. Navíc gumy mají střízlivou šířku 110 a 130 mm, což na 23 koní22 newtonmetrů ze čtyřdobého jednoválce je tak akorát. Abyste si mohli zařádit, dostal podvozek tužší pružiny lépe odpovídající plánovanému asfaltování, a pokoušeči driftů ocení velký přední kotouč o průměru 296 mm a v efektním „wave“ designu.

Nové CRF250M bude na českém trhu k dostání od poloviny června a kombinací fun-factoru a nákladů na provoz se zařadí určitě hodně vysoko. Na cenovce totiž najdete krásných 109 900 Kč a ani po pořízení vás motorka nezruinuje. Udávaná spotřeba šla totiž ještě o chlup dolů ze 3,11 na 2,94 litru na sto!




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Vojtech Ďuriš
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
  • Motorbike 4/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
  • Vychází časopis Drž stopu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
před 2 dny ve 21:58
Moc pěkný dárek od Světa motorů k najetí milionu mil!
Marek Lichtenberg
před 2 dny ve 23:05
0
Velký obdiv, Jardo 👍
Bikes.cz
před 4 dny ve 22:17
Nový boxer od BMW je jedním z největších a nejúchvatnějších motocyklových motorů, říká Dominik Valášek v testu BMW R18. Technická data k tomuto nevšednímu modelu najdeš v katalogu Bikes.cz:  https://www.bikes.cz/2021/bmw-r-18
Motocyklová asociace ČR
před 5 dny ve 20:33
Policie ve čtvrtek zveřejnila videozáznam ze středeční honičky na dálnici D5 u Prahy, při které přišel o život řidič motocyklu, jenž se snažil ujet hlídce najetím do protisměru. Podle nových informací bylo muži 41 let a měl zákaz řízení.
Miluju motorky
před týdnem v 9:39
Libovečky od Durris Design už jistě znáš! Šeri položil pár otázek přímo Vojtechovi Ďurišovi, vedoucímu celého projektu! Vše najdeš v rozhovoru.

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...