HLASOVÁNÍ: nejlepší maxiskútr do 125 kubíků

vydáno 7. 6. 2016, text Jan Rameš, foto

Kategorie stopětadvacítkových skútrů je od doby, kdy začala platit nová legislativa, umožňující jízdu na těchto strojích i držitelům řidičáků na auto, nejžádanější na českém trhu. Někdo si pořídí levný čínský, jiný sáhne po tchajwanském, italském nebo japonském střední třídy, ale jsou i tací, kdo si mohou dovolit vysypat přes 100 tisíc za špičkový maxiskútr. V ČMN 12, které vycházejí ve čtvrtek 9. června, najdete test jednoho takového: Kawasaki J125, aktuálního držitele titulu Motocykl roku mezi skútry do 125 kubíků. Kterému „maxíku“ byste dali přednost vy?


Honda Forza 125
2
Honda Forza 125 Loňský Motocykl roku a technologická špička své kategorie. Systém start-stop, LED osvětlení, spotřeba do 2,5 litru...
hlasuji pro tuto fotografii
35%
Yamaha X-Max 125
8
Yamaha X-Max 125 Další z klasických zástupců velkých skútrů s malým objemem motoru. X-Max vždycky představoval ideální kompromis mezi sportem a komfortem, podpořený skvělým zpracováním.
hlasuji pro tuto fotografii
14%
Aprilia SR Max 125
1
Aprilia SR Max 125 S trochou nadsázky veterán své kategorie, který však stále dokazuje, že ještě nepatří do starého železa. Už jste viděli Itala udělat špatný skútr?
hlasuji pro tuto fotografii
13%
Kawasaki J125
3
Kawasaki J125 Zelená značka vstoupila do skútrového světa loni s třístovkou a letos pokračuje menší objemovou variantou. Inspirace řadou Ninja je nepřehlédnutelná.
hlasuji pro tuto fotografii
13%
SYM GTS Joymax 125i Sport
7
SYM GTS Joymax 125i Sport Další tchajwanský zástupce, jenž potěší výkonem přesně na legislativní hranici (10,9 kW), silnými brzdami s ABS a systémem start-stop, jenž doposud nabízela pouze Honda.
hlasuji pro tuto fotografii
10%
Piaggio X10 125 Executive ABS/ASR
5
Piaggio X10 125 Executive ABS/ASR Tato značka, nesoucí název celého koncernu, je známější spíše svými městskými střelami, ovšem X10 je příjemnou výjimkou potvrzující pravidlo. Kontrola trakce a multimediální kit u skútru?
hlasuji pro tuto fotografii
6%
Kymco Downtown 125i ABS
4
Kymco Downtown 125i ABS Tenhle tchajwanský zástupce má vše, čím se mohou pochlubit slovutnější konkurenti, včetně kvality. Předchozí generace byla fajn, nová je minimálně o další level výš.
hlasuji pro tuto fotografii
5%
Suzuki Burgman 125
6
Suzuki Burgman 125 Burgman, to už je dnes legenda. Čtyřstovka téhož jména kdysi prolomila tabu, že skútry končí u objemu 250. Stopětadvacítka boduje lehkostí a prostorem.
hlasuji pro tuto fotografii
4%



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 9/2023
  • Motorbike 7-8/2023
  • Motorbike 6/2023
  • Motorbike 5/2023
  • Motorbike 4/2023

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
28. srpna
Postupně upřesňujeme program 18. setkání MotoRoute. Těš se na skvělé motocestovatelské přednášky, workshopy, testování motorek, tajný závod atd. Více tady: www.motoroute.cz/.../...etkani-motoroute-2023.aspx
Magazín Motoroute
14. srpna
Už máš magazín MotoRoute 4/2023? 
Opět je tu 96 stran čtení o motorkách a cestování. 
✅ Podrobnosti o čísle tady: shop.motoroute.cz/.../43-motoroute-2023--c-4.aspx
Najdete ho na stáncích PNS, ale raději si ho předplaťte!
✅ Předplatné tady: shop.motoroute.cz/produkt/23-predplatne.aspx
✅ On-line verze na http://www.motorouteklub.cz nebo http://www.digiport.cz
MotoLife
3. srpna
Masarykův okruh má nového majitele.
Areál Masarykova okruhu včetně závodní dráhy, polygonu a hotelu GRID převzala společnost SHAKAI podnikatele a investora Karla Hubáčka. Počítá se zachováním současných aktivit v areálu a s jeho dalším rozvojem. Karel Hubáček areál včetně pozemků koupil od společnosti A.B.R. HOLDING a.s. a Karla Abrahama, který areál ovládal od roku 2005. Výši transakce podnikatelé nezveřejnili.
Všechny příspěvky ...