VIDEO: 701 Supermoto v rukou českého Stuntridera!

vydáno 9. 9. 2016, text David M. Bodlák, foto RZ

O Husqvarně 701 SM asi netřeba sáhodlouze rozmlouvat. Ostatně její test od ex-supermotardisty Petra Záruby jste si mohli přečíst v ČMN 17/2016. Co ale dát takovou mašinu kaskadérovi?!

Adam „Special“ Peschel patří v dnešní době mezi špičku českých stuntriderů a zrovna nedávno se mu dostala do ruky tahle mašina. Nešlo ale jen o takové normální svezení, Adam motorku nafasoval se slovy: „Dělej si s tím, co chceš, hlavně ať to má ku*va koule! “ Jo, tohle je asi sen každého testovacího jezdce, a jediný, kdo do něčeho takového mohl dát svůj stroj, je partička z dealerství Dypree z jižní Moravy. Tahle pobídka ale nebyla jen tak, Adam s motorkou nafasoval i celý štáb a šlo se točit. Za kamerou a později u střihačského pultu makal Petr Potyka, druhou kamerou ho jistil Petr Rehanek a celkem to bylo osm týmových lidí, tři plné natáčecí dny, dvě doprovodná auta a luxusní zážitek v extrémním počasí pro všechny zúčastněné včetně samotných herců, tedy Adama a Husky.

Točilo se hodně v Ostravě, dolní oblasti Vítkovic, po běžných silnicích, na tréningovém Polygonu Libros a ve Vítkově v Podhradí. A co na mašinu Adam? „Zvyk na tvrdý podvozek sportovních nebo závodních motorek jsem ze sebe setřel tak rychle jako upocený čelo a po dvaceti minutách jezdění motorce přícházím na kloub. Můj první dojem? Tohle musel vyrobit někdo, kdo nenávidí jízdu na dvou kolech. S Huskou jsem nalítal okolo 1500 km, ale z toho po jednom kole tak 1300. Ta motorka patří do kategorie Super Double Fun Bike! Nedá se na tom lítat extra rychle, ale to není podstatou. Tady jde o zábavu a emotivní prožitek, který si vyjezděný biker dopřeje lítáním do zatáček bokem a neustálým balancováním na jednom či druhém kole. Znamená to ale neustále úchylně hrabat do spojky, hlavně při už tak rychlých výjezdech ze zákruty a zastavovat jak jinak než ve stoppie. A nemusíš řešit, jestli zrovna letíš po betoně, asfaltu, šotolině nebo lesních cestách, neřešíš zimu ani déšť. Jen se o tom nesmí pouze kecat, ale musíš za to vzít! Pak jde na tý motorce zvládnout opravdu vsě, a to kdykoliv…“ Tak konec keců!



Diskuze k článku

Tony 10. 9. 2016
Tak to jako slušný!

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 21 hodinami
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
včera v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 3 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...