VIDEO: 701 Supermoto v rukou českého Stuntridera!

vydáno 9. 9. 2016, text David M. Bodlák, foto RZ

O Husqvarně 701 SM asi netřeba sáhodlouze rozmlouvat. Ostatně její test od ex-supermotardisty Petra Záruby jste si mohli přečíst v ČMN 17/2016. Co ale dát takovou mašinu kaskadérovi?!

Adam „Special“ Peschel patří v dnešní době mezi špičku českých stuntriderů a zrovna nedávno se mu dostala do ruky tahle mašina. Nešlo ale jen o takové normální svezení, Adam motorku nafasoval se slovy: „Dělej si s tím, co chceš, hlavně ať to má ku*va koule! “ Jo, tohle je asi sen každého testovacího jezdce, a jediný, kdo do něčeho takového mohl dát svůj stroj, je partička z dealerství Dypree z jižní Moravy. Tahle pobídka ale nebyla jen tak, Adam s motorkou nafasoval i celý štáb a šlo se točit. Za kamerou a později u střihačského pultu makal Petr Potyka, druhou kamerou ho jistil Petr Rehanek a celkem to bylo osm týmových lidí, tři plné natáčecí dny, dvě doprovodná auta a luxusní zážitek v extrémním počasí pro všechny zúčastněné včetně samotných herců, tedy Adama a Husky.

Točilo se hodně v Ostravě, dolní oblasti Vítkovic, po běžných silnicích, na tréningovém Polygonu Libros a ve Vítkově v Podhradí. A co na mašinu Adam? „Zvyk na tvrdý podvozek sportovních nebo závodních motorek jsem ze sebe setřel tak rychle jako upocený čelo a po dvaceti minutách jezdění motorce přícházím na kloub. Můj první dojem? Tohle musel vyrobit někdo, kdo nenávidí jízdu na dvou kolech. S Huskou jsem nalítal okolo 1500 km, ale z toho po jednom kole tak 1300. Ta motorka patří do kategorie Super Double Fun Bike! Nedá se na tom lítat extra rychle, ale to není podstatou. Tady jde o zábavu a emotivní prožitek, který si vyjezděný biker dopřeje lítáním do zatáček bokem a neustálým balancováním na jednom či druhém kole. Znamená to ale neustále úchylně hrabat do spojky, hlavně při už tak rychlých výjezdech ze zákruty a zastavovat jak jinak než ve stoppie. A nemusíš řešit, jestli zrovna letíš po betoně, asfaltu, šotolině nebo lesních cestách, neřešíš zimu ani déšť. Jen se o tom nesmí pouze kecat, ale musíš za to vzít! Pak jde na tý motorce zvládnout opravdu vsě, a to kdykoliv…“ Tak konec keců!



Diskuze k článku

Tony 10. 9. 2016
Tak to jako slušný!

Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 9/2023
  • Motorbike 7-8/2023
  • Motorbike 6/2023
  • Motorbike 5/2023
  • Motorbike 4/2023

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
28. srpna
Postupně upřesňujeme program 18. setkání MotoRoute. Těš se na skvělé motocestovatelské přednášky, workshopy, testování motorek, tajný závod atd. Více tady: www.motoroute.cz/.../...etkani-motoroute-2023.aspx
Magazín Motoroute
14. srpna
Už máš magazín MotoRoute 4/2023? 
Opět je tu 96 stran čtení o motorkách a cestování. 
✅ Podrobnosti o čísle tady: shop.motoroute.cz/.../43-motoroute-2023--c-4.aspx
Najdete ho na stáncích PNS, ale raději si ho předplaťte!
✅ Předplatné tady: shop.motoroute.cz/produkt/23-predplatne.aspx
✅ On-line verze na http://www.motorouteklub.cz nebo http://www.digiport.cz
MotoLife
3. srpna
Masarykův okruh má nového majitele.
Areál Masarykova okruhu včetně závodní dráhy, polygonu a hotelu GRID převzala společnost SHAKAI podnikatele a investora Karla Hubáčka. Počítá se zachováním současných aktivit v areálu a s jeho dalším rozvojem. Karel Hubáček areál včetně pozemků koupil od společnosti A.B.R. HOLDING a.s. a Karla Abrahama, který areál ovládal od roku 2005. Výši transakce podnikatelé nezveřejnili.
Všechny příspěvky ...