XSR900 jako Monkeebeast

vydáno 2. 6. 2016, text David M. Bodlák, foto Yamaha

Další kousek z programu Yard Built je na světě. Tentokráte si vzali do parády model XSR900 dánští Wrenchmonkees, kteří se již v minulosti Yamaze osvědčili.

Společnost Wrenchmonkees rozhodně není v programu Yard Built žádným nováčkem. Dánská dvojice Per Nielsen a Nicholas Bech vytvořila ve své dílně v Kodani už celou řadu úžasných přestaveb řady Sport Heritage, například z modelů XSR400 nebo XJR1300, a jejich dalším počinem je parádně překopané XSR900. Cristian Barelli, Marketing Coordinator společnosti Yamaha Motor Europe k tomu říká: „Spolupracujeme s nimi od doby, kdy jsme celý projekt Yard Built spustili, a z této spolupráce vzešlo několik opravdu přelomových strojů. Nejnovější přestavba je úchvatná, je jasným dokladem neustálého vývoje jejich designu a čelního postavení této společnosti na trhu! Na jejich příkladu můžeme názorně předvést, že pomocí několika důmyslných modifikací, avšak bez řezání či svařování rámu, lze z modelu XSR900 vytvořit zcela jiný motocykl, což mě velmi těší."

Monkeebeast se rozhodně nedá považovat za nějakého tuctového café racera ve stylu brat. Je to ztělesnění temnoty, pořádného rváče, který si dokáže poradit s lecjakým terénem. K tomu také dostal sedmnáctková kola Borrani s drátěným výpletem z 9mm nerezových špic, obutá do zubatých Continentalů TKC. Lakování ráfků je jak jinak než černé, a to včetně nábojů.

Motorka dostala zadní tlumič K-Tech, komponenty v podobě napínače řetězu a endurových stupaček od známé ladičské firmy Gilles Tooling, řídítka nesou známou značku Magura a s rukojeťmi od Biltwell Renegade doplňuje osobitý vzhled sedlo vlastní výroby. Na předku se do kotoučů zakusují nově radiální třmeny Nissin, do kterých je přiváděna brzdová kapalina skrze opletené hadičky. Pánové si také dali záležet na celkové čistotě, k čemuž jim nahrály ovládací prvky od Motogadgetu. Zajímavý je ovšem také světlomet ve stylu MT-03 a pod sedlem umístěné zadní LEDkové světlo. Brutální vzhled pak dotváří surová výfuková soustava s koncovkou od SC Project a hliníkový přední i zadní blatník s krytem motoru, jež jsou lakované speciální práškovou černotou.

Jako u většiny počinů z programu Yard Built se chystá i společnost Wrenchmonkees vybrané díly, navržené pro jejich Monkeebeast, vyrábět jako doplněk pro všechny majitele strojů XSR900. A pokud vás zrovna tohle dílo oslovilo, jukněte na www.wrenchmonkees.com, kde toho najdete v tomto stylu daleko víc.



Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 53 minutami
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 5 hodinami

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 2 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...