Přečtěte si v ČMN 2011/18

vydáno 4. 5. 2011, text Helena Lichtenbergová

„Každá barva je dobrá, když je černá.“ Tak tenhle citát Forda si vypůjčil Ondra Hrůza, když psal test majestátní a kultovní Electry Glide. Ve výrobním programu Harley-Davidson je již 46 let a další zajímavosti se dočtete v prvních květnových ČMN na stranách 4-5.

Pokud si rádi povídáte a chtěli byste se cokoliv dozvědět od redaktorů ČMN, máte jedinečnou příležitost 21. května v Mušově na velkolepé akci nazvané EuroBikeFest. S jejím ředitelem Michalem Mnacakanovem přinášíme rozhovor na straně 5.

Úvodní dvoustranu aktualit tentokrát z velké části zaplňuje mapa naší republiky. Tedy o mapu tolik nejde, jako spíš o silnice, které jsou vybarveny podle stupně rizikovosti vzniku nehody motorkářů. Zajímavé je, že mezi nebezpečná místa se ve značné míře řadí i rovné přehledné úseky... „Ale pozor, nehodu můžete mít i kdekoliv jinde,“ upozorňuje ve svém příspěvku David M. Bodlák.

Jestli jste nevěřili, že v Číně dokáží vyrobit skutečnou offroadovou motorku, určitě se začtěte do testu Jakuba „Hawka“ Dražana na straně 6. O možnost VV MX 450 R vyzkoušet na kolenou prosil i Petr Záruba, závodník MČR supermoto, a jeho komentář je překvapivý.

KTM & Husaberg festival je jednou z nejvydařenějších akcí oficiálních dovozců v ČR. Proč? To se dozvíte v reportáži na straně 8. Redaktoři ČMN jsou v terénu neustále, proto další neméně zajímavou informací je report z předváděčky výfuků v Jiníně anebo adrenalinových testovacích dní dragsterů v Bechyni (str. 20).

Popatnácté se v Praze pojede plochodrážní GP, a tak Ivo Helikar vyzpovídal ředitele tohoto podniku, bývalého závodníka Petra Ondrašíka. Na stejné straně se dozvíte i o mistru světa, vicemistru i 2. vicemistru v ledové ploché dráze Milanu Špinkovi, který slaví šedesátiny! Blahopřejeme.

Third Element eSpire zní jako název bojovníka ze sci-fi filmu, ale v podstatě se jedná o obyčejné kolo. Avšak s elektrickým pohonem, dojezdem až 200 km a maximálkou 70 km/hod. Co však zjistil Petr Pour při testování těchto hodnot daných výrobcem? Dočtete se v testu na straně 10?

V historii se tentokrát ohlížíme do roku výroby 1948 za tehdy takřka nedostižným snem každého sportovně založeného jezdce. Ogar 350 byl ve výrobě pouhé dva roky, přesto je to nezapomenutelný stroj.

Za 60 let si schválně řekneme, jestli stejný zápis do naší paměti zanechá přestavba V-Maxe s názvem Venom by Hardcore 83. Také je to unikátní záležitost - posuďte sami na straně 18.

To první ročníky Hondy XR500, která neušla v tomto vydání pozornosti našeho second hand specialisty na Jakuba Niče, jsou už ceněné jako veterány!

Karel Abraham španělskou velkou cenu bohužel nedokončil a vysvětlení k tomu přinášíme přímo od jeho otce na sportovních stránkách novin. Najdete tu i reportáže ze závodů supermoto z Písku či další sportovní výsledky.

Tak hezké počtení
Helena Lichtenbergová


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife