11 největších stylovek současnosti
vydáno 4. 7. 2017, text Jan Rameš, foto David M. Bodlák
V ČMN 14, které vycházejí netradičně v úterý 4. července, najdete i očekávaný test nového kočkolapu pro mladé, malého kafáče FB Mondial HPS 125i. Že tahle motorka opravdu dává smysl, se dočtete v novinách. Ale co když chcete něco většího?
FB Mondial HPS 125i
|
6
FB Mondial HPS 125i
O Hipsteru si přečtete detailně v novinách. Designérům skládáme hold, konstruktérům pochvalu. Pro větší kluky je důležitá zpráva, že nezůstane jen u stopětadvacítky.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Benelli Leoncino
|
1
Benelli Leoncino
Italská značka oprášila slavné jméno a dala ho motorce, která vzhledově hodně konkuruje Ducati Scrambler. Leoncino je ovšem dvouválcová řadová pětistovka pro řidičák A2. Do prodeje se fyzicky snad dostane co nevidět.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Honda Rebel
|
4
Honda Rebel
Že se Honda nebojí experimentovat, dokazuje již dlouho. Ovšem udělat moderního bobbera na základě CB500, s tím nás Japonci posadili na zadek. Navíc to moc pěkně funguje.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Ducati Scrambler Café Racer
|
3
Ducati Scrambler Café Racer
Také Ducati zachytila vlnu retra a scramblerů ve správný čas a dnes má řada Scrambler ještě více členů než u BMW její R nineT. Letošní novinkou je tenhle velmi netypický, ale krásný Café Racer.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Triumph Street Cup
|
10
Triumph Street Cup
Britové v posledních dvou letech kompletně obnovili svou řadu klasiků, nově nabízených v objemech 900 a 1200. Letošní novinka Street Cup je café racerem s tím menším objemem, což mu nijak neubírá na sex-appealu.
hlasuji pro tuto fotografii
|
BMW R nineT Racer
|
2
BMW R nineT Racer
S modelem R nineT trefili Němci trh přímo na komoru už před několika lety. Dnes už "devadesátka" má zcela samostatnou řadu čítající pět modelů, a to ještě nejspíš nejsme u konce. Nejpůsobivěji vypadá tenhle Racer.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Moto Guzzi V7 III Racer
|
7
Moto Guzzi V7 III Racer
Čekali jsme, že s příchodem řady V9 pustí v Mandellu "sedmičky" k vodě. Naštěstí jsme se přepočítali a letos tady máme již třetí generaci. Verze Racer se prostě nikdy neokouká.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Royal Enfield Continental GT
|
8
Royal Enfield Continental GT
Indický kafáč a jedna z nejcharismatičtějších motorek současnosti! Motorku vlastně vyvíjeli Angličané a je to na ní znát. Pokud nespěcháte a vyhledáváte hodně intenzivní zážitky z jízdy, je tohle váš stroj.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Husqvarna Vitpilen 401
|
5
Husqvarna Vitpilen 401
Pokud vás nudí donekonečna omílané tvary 60. let, je Husqvarna Vitpilen přesně to, co hledáte. Moderní interpretace café raceru s kvalitní technikou z KTM 390 Duke.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Yamaha XSR900
|
11
Yamaha XSR900
Zajímavý nápad od Yamahy našel u zákazníků příznivou odezvu. Pod retro tvary se nachází čistě moderní technika, devítistovku pohání vzteklý tříválec z MT-09. Podle nás je ale XSR na jízdu ještě lepší.
hlasuji pro tuto fotografii
|
SWM Gran Milano
|
9
SWM Gran Milano
Znovuzrozená italská značka není u nás moc známá, ale její produkty rozhodně zasluhují pozornost. Vedle scrambleru a klasického naháče má také tohle zajímavé kafíčko se vzduchem chlazeným jednobuchem.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Motorbike 12/2023
Zima se dostavila bleskurychle
a hádáme, že teď už drtivá většina z nás motorky konečně uklidila do garáží –
na sněhu a v mrazu to už vážně není o radosti, ale spíš o přežití. A abyste se,
než sníh roztaje (což v našich končinách netrvá naštěstí nijak dlouho)
nenudili, máme pro vás poslední letošní vydání Motorbike. Co v něm najdete
naleznete níže, takže přejeme hezké počtení a samozřejmě i krásné...
-
Masarykův okruh poprvé hostil enduro závody. Úspěšnou premiéru si nenechalo ujít 260 jezdců
Brno
– Na Automotodromu Brno se nepřestalo závodit ani s koncem hlavní okruhové
sezóny. Uplynulý víkend patřil Enduro sprintu, který pořádá Českomoravská
asociace motocyklového sportu. Terénní premiéru na Masarykově okruhu si
nenechalo ujít 260 jezdců.
Ačkoliv
se samotný závod odehrával na plochách mimo dráhu, do prvního kola jezdci vyrazili
symbolicky přímo ze startovního roštu. „Z kal...
-
Motorbike 11/2023
Čas letí jak Alvarova Ducati a tak tu máme další, letos již
předposlední vydání Motorbike. Na jeho stránkách najdete nejen naše testy jedno
i dvoustopých strojů, ale i informace z motosportu, techniky atd...prostě jsme
do něj vybrali všechno, co je v současnosti ve světě motorek aktuální a
zajímavé. A my věříme, že se vám tenhle náš výběr bude líbit!
Testy
Ducati Streetfighter V2 vs. V4 S
Až moc č...
-
Motorbike 10/2023
Na jaře jsme byli smutní, že ta
pořádná motorkářská sezóna ne a ne začít, ovšem podzim nám to, tedy alespoň
zatím, bohatě vynahrazuje. Na to, že už je říjen, je počasí doslova excelentní
a určitě letos ještě pár set kilometrů najedeme. Někteří z nás možná i pár
tisíc. Dny se ovšem již rapidně zkrátily
a abyste se po večerech nenudili, je tu nové vydání Motorbike, plné testů,
sportu, reportáží...
-
Motorbike 9/2023
Prázdniny nám skončily a je tu nové vydání Motorbike. A
aby stálo za to, nemohli jsme se během těch prázdnin flákat. Takže jsme pilně
testovali motocykly, skútry i čtyřkolky, jezdili po různých akcích a závodech (a že jich bylo),
prostě jsme si léto v sedlech motorek užili naplno a se vším všudy. No, ono to
jinak v redakci motočasáku ani nejde...nebo možná jde, ale my to holt máme rádi
takhl...