Přečtěte si v ČMN 31/2010

vydáno 5. 8. 2010

Jednatřicáté číslo ČMN otevírá titulní stránkou do aparátu civějící Honzis. Sice má černé plégo, avšak Aprilia RSV4 R je taková bašta, že se nebojím na 100 % odpřísáhnout Honzisův úsměv. Verze R je levnější, ale horší než Factory prý není. Celé testovací „vyplachování mozků“ si přečtěte na stranách 4-5.

Titulní stránka představuje dále H-D 2011, dva modely se vrátily do nabídky a jeden je zcela nový. Kompletní představení řady čtěte na straně 2. Na aktualitní dvoustraně se dále dočtete o nových dvoudobých motorech Gas Gas se vstřikováním či malé a docela dostupné sadě pro diagnostiku strojů Suzuki.

MOTO GP BRNO
Tak tenhle titulek otevírá přílohu k očekávané Velké ceně v Brně. Čekají na vás startovní listiny, rozhovory s našimi esy a kromě jiného také přehled cen vstupenek a vše, co s víkendem souvisí.

Petr Hošťálek připravil povídání o stroji Puch 250 S 4 – WH z roku 1941 – nejzdařilejší předválečná motorka této továrny. Na druhé stránce (19) najdete second hand Yamahy XV1700 Road Star Warrior. Je to silácký cruiser postavený jako jeden z mála hodně do sportovna. Škoda jen, že měl zpočátku trochu problémy s převodovkou...

Hawk sestavil reportáž z Horsefeathers FMX Jamu volume 5, který se konal ve Freestyle Parku v pražských Modřanech. Přijelo zaskákat patnáct jezdců, z toho deset ze světa. Byl velký vítr, ale jezdci skákali a bavili... kdo byl největším frajerem a kdo nejvíc bavil lidi, se dočtete na straně 20.

Petr Pour pro vás otestoval malý vtipný skútr TGB Tapo 50, dvoudobá včelka umí pěkně metelit. Za 30 000 Kč pěkné povození, co vozítko umí a co mu zase moc nejde, je k dočtení na straně 6.

Ondřej Hrůza testoval průmyslový skútr z Česka – Rahier AUX, což je malý pracovní a prý nerozbitný motocykl pro zedníky, dlaždiče a třeba plážový rozvoz minerálek...

Samozřejmostí je reportění ze světa sportu i domácí srazové scény.


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife