Přečtěte si v ČMN 47/2011

vydáno 24. 11. 2011, text Jakub Nič

NAHOĎTE JISTIČE – První test KTM Freeride E, lehoučkého terénního stroje, který lítá po kopcích nebo skateboardových parcích stejně tiše a svižně jako vážka nad močálem.

Netradiční srovnání – BMW R 1200 GS 2011 proti legendě Honda XRV750 Africa Twin z roku 1991. Řešíme poměr výkon/cena nového a starého stroje v současné situaci na trhu, jízdní vlastnosti, pro a proti nového i starého stroje. Subjektivní test na straně 6.

Suzuki představila čtvrtlitrovou Inazumu – strana 3.

Velký rozhovor – Petr „Kuchta“ Kuchař je zpátky. Slaví čtyřicítku a vrací se za freestyleová řídítka.

Přehled šestistovek na českém trhu – seznam motorek střední třídy v objemu 600 až 660 cm3, na straně 10.

Poslední samuraj – Suzuki končí v MS, otestovali jsme jejího posledního zástupce Alstare Suzuki GSX-R1000 K9.

Praktik bike – Honda NC700 se dělá ve dvou verzích, jaké jsou mezi nimi rozdíly a co je na strojích zajímavého, se dočtete ve velkém představení na straně 8.

Pracovitý měšťan – Suzuki UH125 Burgman je ideální jetina do města. Pod sedlo se vejde nákup na víkend a po technické stránce mašina vydrží věky. Nevěříte? Čtěte na straně 20.


Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před týdnem v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...