Přečtěte si v ČMN 43/2010

vydáno 27. 10. 2010, text Jakub Nič

Testujeme Triumph Speed Triple 2011, představujeme Triumph Tiger 800, ostrý čínský motokrosVV MX 450, hrajeme o hodinky Tissot z edice Moto GP...


Třiačtyřicítka je nabitá novinkami a zajímavostmi. Na stranách 2-3 řešíme nového Tigera 800, který by měl vyplňovat mezeru mezi malými jednoválci a velkými litrovými nebo ještě většími dvouválci. Triumph tak stejně jako BMW s F 800 GS útočí na svižnější, lehčí a levnější svezení. Dále se dočtete o SixDays modelech KTM, praktickém skládacím vleku na motorky či nových cenách Aprilie a Moto Guzzi

Triumph Speed Triple je legenda mezi streetfightery... nyní je Triple nový, agresivnější, naštvanější, brutálnější. Dvě z důlků vyvalené oči si nechal, jen je trošku přimhouřil... Strana 4.

Ondra Hrůza vás zavede do IgniTechu, firmy, která vznikla tak trošku z hecu a která momentálně vyvíjí a dodává tisícovky řídicích jednotek do celého motocyklového světa... Dočtete se, jak to všechno začalo, ale i například k čemu je dobrá ignitechácká programovatelná řídicí jednota. Strana 6.

Junioři se tentokrát věnují značce Romet, což je stará polská značka, momentálně resuscitovaná a prodávající motorky čínské výroby v poměrně netradičním kabátku. Strana 8.

Kymco Like 200i je do města svižné a malinké přemisťovadlo, málo žere, funguje a líbí se slečnám i z vyšších společenských vrstev. Jak hodnotíme jeho společenský status, se dočtete na straně 9.

David Bodlák naložil rodinku a šupajdil na dovolenou na řecký ostrov Samos. Se švagrem naložili manželky na dvě stará XT a hornatý ostrov protkali skrz naskrz, jak jen síly dovolily. Veselé čtení začíná na straně 10.

Historici se tentokrát věnují sajdkárovým silničním závodům z konce padesátých let... krásné období, krásné závody... jak to bylo a jak to je dnes, na straně 17.

Nádherný kafáč se vpil do papíru na straně 18. Jedná se o Yamahu SR550 v provedení „Mahulka“. Stará dobrá motorkářská škola, čistá, krásná...

Jestli hledáte motorku pro každý den, která zvládne výlety všeho druhu a odřídí ji většina členů rodiny, nalistujte stranu 19. Kawasaki ER-6n by vás rozhodně měla zajímat.

A sport? Tak ten taky podporujeme. Od MotoGP, kde řešíme sestavu pro rok 2011, se věnujeme Mika Aholovi, který by rád pátý titul mistra světa v enduru...

A komu by toto bylo málo, na poslední stránce máme shop, tentokráte s knihovnou ČMN – Vánoce se blíží...


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife