Přečtěte si v ČMN 38/2011

vydáno 21. 9. 2011, text Jakub Nič

Testujeme Ducati 848 EVO – je rychlejší, výkonnější, vychytanější než 848, a přitom stejně drahá. V redakci jsme se shodli, že má vychytané mouchy...

V Hradci Králové byl otevřen nový autodrom. Byli jsme při tom...

V druhém dílu seriálu „Ovládáme velké enduro“ se dozvíte jak driftovat, čeho se bát a co trénovat. Na straně 8.

Mistr Empatik - tak říkáme SM T od KTM. Dvouleté KTM 990 SM T stále v plné síle se dá pořídit už kolem 170 tisíc. Výtečná motorka má ale docela nákladný servis, na kterém se nevyplatí škudlit. Více čtěte na straně 17.

První superbike z dílny Erika Buella byl objemný jako sovětská televize. I když nepatřil k nejštíhlejším (ani nejrychlejším), přece stojí za pořádnou rozborku na straně 18.

Blata zvládne i ostré závody - alespoň takové jsou zkušenosti majitelů s novým českým endurkem. I jejich další názory - co by výrobce měl vylepšit a co je na stroji vychytané, se dočtete na straně 6.

Samozřejmostí jsou aktuality ze světa, sportovního dění a srazů, v bazaru více než 1000 inzerátů atd.

Příjemné počteníčko!


Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 6/2022
  • Motorbike 5/2022
  • Motorbike 4/2022
  • Motorbike 3/2022
  • Šeri testuje - Ducati Monster 1100 EVO – Dlouhodobý test

Příspěvky motorkářů

Magazín Motoroute
16. června v 21:10
Indian Motorcycle představuje FTR Stealth Grey, první tovární edici speciálně navrženou pro mezinárodní trhy.
Časopis Motorbike
16. června v 21:02
Haloooo, na stáncích a pumpách už je další číslo Motorbike časáku! 🏁
Víc na www.motolife.cz/.../motorbike-6-2022-motorbike-45ed
Bikes.cz
14. června v 9:02
Soužití motorkářů s řidiči aut je někdy vypjaté.
Všechny příspěvky ...