Přečtěte si v ČMN 34/2010

vydáno 25. 8. 2010, text Petr Pour

Poslední závod ČMN Prospeed Cupu se blíží. Kde a kdy se uskuteční, stejně jako, co všechno vás tam čeká, je hlavním tématem aktualit tohoto týdne. Mimo toho se ale například dozvíte, jak hodlají čerpací stanice zatočit se zloději aut a motorek nebo jak snadno utratit půl druhého milionu za moped.

Victory představilo novinky pro rok 2011. Většinou se dočtete pouze, co se změnilo. My pro vás ale máme rovnou dvojtest těchto strojů. Náš spolupracovník Alan Cathcart vyfasoval empétrojky Pavla Bobka a za zpěvu nesmrtelného hitu „Veď mě dál, cesto máááá...“ vyrazil otestovat modely Cross Roads a Cross Country pro příští sezonu.

Továrna na okruhové zážitky. To zní zajímavě. A ukrývá se pod tím ještě zajímavější srovnávací test. Honzis totiž ukecal zřejmě nejlepší tuzemský supermono tým Mali Jawa v čele s jezdcem Liborem Kamenickým mladším, aby svůj stroj přivezli do Mostu, kde proběhlo porovnání se sériovou CBR600RR.

Pravidelnou dávku informací ze světa malých ráží přináší Hawk. Tentokrát nakoukl pod pokličku Apolla RX250, ukázal, že Yamaha YBR umí i terén a přiblížil trochu pneumatikového eskamotérství.

Bratrská dvojice Bartošů – to je náplň prvního dílu seriálu Jiřího Franka o závodnických klanech. Krom tohoto článku naleznete v historii také kalendárium a bohužel smutnou zprávu o úmrtí Jána Matise a Jiřího Peroutky, našich dřívějších silničních závodníků.

Suzuki Bandit, to je kult jako Depešáci. Má vlastní kluby a zastánce, kteří jsou schopni s vámi celou noc diskutovat o kvalitách a přednostech tohoto stroje. Bylo by proto nemyslitelné opomenout banditu v rubrice Second hand. Konkrétně jsme se mrkli na většího z rodu, tedy dvanáctistovku.

V technické poradně Kuba Hawk poradí, jak si počínat při výměně trysek v karburátorech.

Srazy naplnily reporty z Bahenní Párty v Kosticích u Břeclavi a také z největšího slovenského srazu konaného na Zemplínské šíravě.

Roadracing je v České republice nejpopulárnější formou silničních závodů. V Havířově se jel minulý víkend Těrlický okruh o Zlatý kahanec. Suverénně kraloval Indi Dokoupil, ale slušně zajel i redakční pilot Kamil. Velkou reportáž naleznete na straně 21.

MX1 už zná letošního krále. Není jím nikdo jiný než Ital Cairoli s rakouskou motorkou KTM. Matěj Smrž si dojel pro stupně vítězů při závodech IDM Superbike v Assenu a kromě dalších sportovních zpráv poslední dvoustranu novin vyplňuje také rozhovor se Sylvainem Geboersem, což je šéf předního světového motokrosového týmu Rockstar Teka Suzuki.

A opět po měsíci naleznete v ČMN také přílohu věnovanou quadům a ATV. Hlavním testem tentokrát prošla mrštná SMC RAM 360R Limited Voodoo Edition.



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife