Přečtěte si v ČMN 29/2011

vydáno 20. 7. 2011, text Jakub Nič

CBR600F 2011 vs. CBR600F 2001 – zajímavý test přináší srovnání desetiletého odstupu mezi sourozenci. Nové cebro má menší výkon, ale jede víc. A víc toho umí. Čtěte test na straně 4.

Triumph Tiger 900 je príma mašina, vzali jsme si na rozborníček-sborníček druhou generaci devítistovky s kulatými plasty a stříkačkou. Strana 18.

BMW přišlo se skútrem budoucnosti. Jezdí na baterky a má inteligentní podvozek. Co si pod tím představit? Na straně 10 se dočtete vše.

Maturita pro ČMN. Pět redaktorů ČMN si vyzkoušelo záverečné zkoušky na motocyklovém oboru střední školy automobilní ISŠA Brno. Kromě testů jsme celé odpoledne montovali na známky na dílně. Myslíte, že redaktoři vědí, o čem píší? Sami jsme nevěděli, jak na tom jsme. Strana 8.

Ohlédnutí za Brnem – WSBK je vždycky velká událost pro všechny české motoristické fanoušky. Jaké bylo depo, holky a známé i zapomenuté tváře, zjistíte na straně 21.

MX3 končí! ! ? Vypadá to, že příští rok je trojkovým krosům konec. Proč? Zjistíte na straně 2.

Dále: Husqvarna představila inovované krosky 2012; Hawk, který je již doma ze špitálu po středně těžké auto/moto nehodě a který vám napsal hezký úvodník, pro vás připravil test Derbi DRD 125; samozřejmostí jsou strany historie, sportu a techniky. V té řešíme neklouzavé polepy na bok nádrže na supersporty a výměnu rukojetí.


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife