Přečtěte si v ČMN 09/2011

vydáno 3. 3. 2011, text Kuba Nič

Moto-multi-výstavní číslo 9 je nadité zajímavostmi. Ani nevím, jestli je větší bomba vítězná mašina ankety, Jawa 500 OHC, nebo informace o novém týneckém Californianu 660 anebo snad test Ducati Diavel z pera světoznámého novináře, externího kolegy ČMN, Alana Cathcarta.

K anketě o Nejlepší motocykl všech dob se samozřejmě věnujeme řádně. Kromě povídání o vítězné Jawě od nás redaktorů se do procesu s chutí zapojil i veteránista a historik, cestovatel a spisovatel Petr Hošťálek. Doporučuji přečíst, stejně jako výsledkovou listinu a celkové shrnutí a zamyšlení. Na výstavě Motosalon v pražských Letňanech – stánku ČMN se kromě vítězného exempláře 500 OHC bude potulovat samozřejmě celá naše redaktorská cháska. Ta vám jakékoliv dotazy ráda zodpoví, stejně tak rádi jen tak poklábosíme o mašinách a životě kolem nich...

Na straně 2 se dozvíte o novém vzpomínkovém DVD o životě a kariéře tragicky zesnulého kaskadéra Pavla Hanzlíka, na kterém se kromě redaktorů ČMN podílela řada předních českých kaskadérů, kamarádů, spolujezdkyň a samozřejmě i Pavlova manželka Jana. Výtěžek z prodeje poputuje na konto jejich dcerky Kamilky.

Vše o motocyklových akumulátorech se dočtete na straně 8. A že jsme si informace nevytahali z rukávu či poklopců, může snad dokázat fakt, že se na článku podílel odborník se čtyřicetiletou praxí ze společnosti Akuma. Kdo neví, jak se starat o dolévací a gelové „cihličky“ dávající šťávu palubní síti jeho draka, nechť se začte. Samozřejmostí jsou tabulky s přesnými dobíjecími proudy, vysvětlení obou principů apod.

Enduráři, jež se účastnili soutěže o nejlepší enduro snímek, se najdou na straně 10. Prvních patnáct fotografií našlo své krásné místo v ČMN, ostatní z 325 fotografií nakliknete na www.icmn.cz.

Jardu Šímu asi znáte. To je chlápek, který kromě své manželky ukecal na život na cestách i Jawu Tempo, Hondu Africu Twin, Varadero a jeho posledním úlovkem je BMW F 800 GS, na kterém má momentálně přes 130 000 km. Jaké lapálie ho během „natáčení“ kilometrů potkaly, doporučuji přečíst na straně 18. Já se to chystám přečíst záhy :-), anžto jsem na to doposud neměl chvíli. Ještěže máme siesty na WC...

Na straně 20 vám stavitelský odborník OHC představil Hardtail od S&S, jehož název je tak dlouhý, že jsem skoro línej ho opsat. Fakt krásná stavba, ale do techničáku bych to zapisovat nechtěl: S&S Shovelhead Vintage Racers Tribute od BBC Budweis... ufff...

Zajímavosti a aktuality ze sportu jsou na finálních stránkách samozřejmostí.

Přejeme příjemné čtení a doufáme, že se potkáme na výstavě... Ať té nebo oné...

Kuba Nič


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife