Přečtěte si v ČMN 04/2011

vydáno 26. 1. 2011, text Petr Pour

V USA byly představeny dvě tamní novinky ze světa customů. Jednu má na svědomí Harley-Davidson a jmenuje se Blackline. Druhou pak je Victory High-Ball. Na obou se nešetřilo černou a naopak moc se nechytil chrom. Prvky jako vysoká řídítka nebo bílé boky gum jsou v tomto případě standardem.

Nejdříve se vrátila Lassie, pak Ténéré a nakonec loni Super Ténéré. Zatímco pes nás vůbec nezajímá, obě zastupkyně rodu motocyklového jsme podrobili srovnávacímu testu. Na straně 4-5 se tak dozvíte, čím nás která nadchla a naopak zklamala.

Honda útočí na špici maxi skútrů. Proto pro letošek připravila šestisetkubíkovou verzi Silver Wingu nazvanou SW-T600. Název „Luxus na dvou kolech“ mluví za vše.

„A zase, přijel jsem do cíle a ukázalo se mi 12 neprojetých bodů. To bych získal tolik penalizací, že by nemělo smysl dál pokračovat. Už jsem na ně řval, jak mě snad nikdo před tím neslyšel:,Nedělejte si srandu, už třetí den se zabývám jenom GPS, místo abych závodil.‘ Pohádali jsme se jako koně, ale potom šli aspoň zkontrolovat iritrack. Najeli si na bod 23 a viděli, jak jsem u něj kličkoval a hledal ho.,Víte, kolik jsem při tom ztratil času?‘ ukazoval jsem jim,,jen si to spočítejte. A to samé jsem musel dělat u každého následujícího bodu.‘ Oni tedy, že mi 10 minut odečtou.“
To nejsou slova nikoho jiného než Josefa Macháčka, který si letos na Dakaru užil své. Zajímavé vyprávění přímo pro ČMN si přečtete na straně 8.

Také tento týden vám přinášíme další várku strojů nominovaných do ankety „Nejlepší motocykl všech dob“. Více na straně 10 a také www.icmn.cz.

Jaké to je vyrazit s cestovkou na moto dovolenou, vyzkoušel na vlastní kůži náš spolupracovník Petr Hošťálek. Cílovou destinací se stal Nepál a jelo se samozřejmě na Enfieldech.

Maďaři jsou ve světě známí díky Balatonu, čabajkám, uherákům, paprikám, gulášům, nepochopitelné řeči a... Přestavbám. Přesně tak, maďarská škola patří k těm, které dokáží sbírat úspěchy na světové úrovni. Navštívili jsme jednoho z těch nejlepších, dílnu Gigamachine a pokecali se zakladatelem a majitelem Czabou Sütem.

V sekáči jsme se tento týden mrkli blíž na takovou lidovou Moto Guzzi Breva 750. Za téměř osm let se na ní změnily pouze vstřiky a zapalování.

V italské Veroně se konal každoroční veletrh Motor Bike Expo zaměřený především na přestavby, díly a doplňky pro úpravce. My jsme na něm samozřejmě nechyběli, takže vám můžeme přinést reportáž. Jen prozradím, že tento rok frčí rock'n'roll.

Sportu dominuje rozhovor s Janem Saskou, coby majitelem českého týmu SMS Racing, který letos vstupuje do mistrovství světa supersportů. V sedle bude Ondra Ježek a co víc obnáší takový krok, se dočtete na straně 23.

Příjemné čtení vám přeje Petr Pour


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife