Výsledková listina Bohemian Custom Bike 2015
vydáno 19. 3. 2015, text David M. Bodlák
Nejdůležitější akce nejen pro domácí, ale i zahraniční stavitele má své vítěze.
Účast stavitelů byla za poslední roky nejvyšší, 75 přestavěných motorek pod jednou střechou, přičemž nejpočetnější byla opět kategorie Café Racer, kterou museli organizátoři rozdělit do dvou skupin.
A názor organizátora celé akce Ondřeje Hrůzy, který se ve světě customů pohybuje dnes a denně a sám do něj nemalým dílem přispívá?
„Před rokem či dvěma se v souvislosti s motocykly neustále mluvilo o krizi. Ze svého pohledu organizátora Bohemian Custom Bike musím říct, že k úbytku vystavovatelů ani soutěžících rozhodně nedošlo. Jedna velká změna ale přeci jen nastala. Teď už se dá s klidem říct, že „titánům“ či „dinosaurům“ české scény odzvonilo. V Česku se začalo dít to samé, co ve zbytku Evropy. Lidé ��ím dál víc dbají na to, aby se na motorkách i přestavbách dalo především jezdit a blbnout. Takže vzhled jde ruku v ruce s jízdními vlastnostmi. Když se podívám na letošní ročník BCB, většinu pohárů si letos neodnesli známí stavitelé, ale mladí nadšenci z garáží, kteří dělají motorky jako koníčka. Hodnotily se především nové nápady a ruční práce. Výše finanční investice do motocyklu nebyla rozhodující.“
Více o festivalu v aktuálních ČMN 6/2015.
Výsledky BCB 2015
Kategorie Pro Street
1. Radovan Dufek - From Hell MT-01 (č. 30) – 102 bodů
2. Bilčus Hardcore 83 - X-Evolution (č. 83) – 92 bodů
3. Ladislav Škoda – Škoda Desing ZRX1200R (č. 61) – 77 bodů
4. Bohuslav „Chmelda“ Chmelař - Suzuki GSX-R750 Stunt project (č. 27) – 76 bodů
5. Harley-Davidson-Praha - Šalamoun 750 Pro Street (č. 54) – 31 bodů
Kategorie Tuzemák
1. Alois Bužek - AB Domark (č. 1) – 110 bodů.
2. František Groda - Jawa Racer Cross (č. 42) – 104 bodů
3. Jiří Podstatný - JAWA PÉRÁK (č. 50) – 78 bodů
4. Tomáš VRCHOTA - ŠŤASTNÁ NÁHODA (č. 22) – 65 bodů
5. Petr Kenny Burian – Polopařez (č. 44) – 40 bodů
6. MotoKenny - Vladimír Janovský - JAWA Pérák „Convoy“ (č. 57) – 37bodů
Kategorie Café Racer Bike
1. Karel Josl - Bad Ass (č. 36) – 51 bodů
2. Martin „Bullys“ Hübner – Yamaha (č. 38) – 50 bodů
3. Martin Kopal - Triumph Bonneville (č. 52) – 38 bodů
4. Štefan Klíma - Honda CB750F (č. 10) – 31 bodů
5. Marek Kříž - Spirit of England (č. 29) – 28 bodů
6. Martin Soukup – Honda CX500 (č. 5) – 27 bodů
7. Tomáš Vorel - Honda CB400 (č. 49) – 26 bodů
8. Roman Lojek - Devil Ace (č. 55) – 20 bodů
9. David kůrka - DK CAFE RACER - Yamaha XS360 (č. 47) – 17 bodů
10. Khivrich Oleg - GSX550 Cafe racer (č. 16) – 15 bodů
11. Pavel Švarc - XS11 (č. 19) – 14 bodů
12. Martin Vachule MV2 Moto - Shadow 1985 (č. 56) – 13 bodů
13. David kůrka - DK CAFE RACER - MAD MAX (č. 48) – 13 bodů
14. Luboš Zelený - free spirit (č. 17) – 10 bodů
15. Petr Persich - Ducati WASP (č. 13) – 10 bodů
16. Radek Lošák - Honda CX500 (č. 70) – 10 bodů
17. Bohumil Hůrka - Zephyr Cafe (č. 3) – 8 bodů
18. Pavel Petráček - Moto Guzzi 750 (č. 26) – 8 bodů
19. Martin Daněk - Tora Tora Tora (č. 32) – 5 bodů
20. David Kůrka - DK CAFE RACER - Honda CX500 (č. 46) – 5 bodů
Kategorie Café Racer - Scrambler
1. Martin Braný - FBi - Trans Bohmrwald (č. 76) – 88 bodů
2. Petr Brábník - Moto Morini Excalibur Flattrack (č. 15) – 73 bodů
3. Martin 'Bullys' Hübner - Yamaha SR500 (č. 63) – 66 bodů
4. Lukáš Klíma - Moto Guzzi V7 Scrambler (č. 11) – 52 bodů
5. David Hejduk - Yamaha SR500 (č. 31) – 51 bodů
6. Oskar Plischke - SDR 650 Scrambler (č. 71) – 40 bodů
7. Hornig Motorradzubehor – BMW (č. 20) – 17 bodů
Kategorie Chopper cruiser
1. Jiří Lepič - Triumph Rocket III (č. 21) – 94 bodů
2. Udo Hermann - Boss Hoss (č. 6) – 64 bodů
3. Pavel Košumberský - "83" (č. 37) – 62 bodů
4. „by Bob“ Leoš Votruba - Captain Monkey (č. 60) – 59 bodů
5. Michal Šulc - Honda VT600C (č. 8) – 41 bodů
6. Ondřej Domín – Drakoň (č. 25) – 23 bodů
Kategorie Modified Harley-Davidson
1. "by Bob" Leoš Votruba - Gran Tourismo V-rod (č. 58) – 66 bodů
2. Jan Urban MR43 - HAMMER SS (č. 64) – 63 bodů
3. Harley-Davidson-Praha - SHDB 05 (č. 51) – 46 bodů
4. Jan Hrstka - Harley Davidson Long Vehicle (č. 45) – 37 bodů
5. Allain Schneider – Harley-Davidson XR750 (č. 66) – 34 bodů
6. Bidlo Martin – Harley-Davidson Sportster 1200 (č. 41) – 33 bodů
7. Jirka Kubišta - CANNIBAL 32 (č. 23) – 33 bodů
8. Harley-Davidson-Praha - 04 Šalamounka H D Bikes (č. 53) – 32 bodů
9. Aleš Jedlička – Haryk (č. 9) – 21 bodů
10. Mike Zabielski - Victory Hammer Thor Edition (č. 24) – 19 bodů
11. František Jeřela - Harley Davidson Sportster 1200 (č. 34) – 15 bodů
Kategorie Freestyle
1. Allain Schneider – Thor (č. 33) – 89 bodů
2. Bártík František - Lilith 1200R Bartcycles Prototype (č. 59) – 68 bodů
3. Palo Faragula – Hertless (č. 68) – 67 bodů
4. Marek Škarda – Oldster (č. 35) – 49 bodů
5. Josef Andratschke - Fleur de Lys (č. 2) – 48 bodů
6. Brutal chopper cycles - Neo bobber (č. 14) – 36 bodů
7. Petr Janovsky – Alice (č. 40) – 24 bodů
8. Pavel Dinčák - Big Dog K9 (č. 12) – 10 bodů
Kategorie Old School
1. Jakub Kadeřábek - Kubig Custom Flathead (č. 62) – 110 bodů
2. Radomír Low - B.S.A. B33 500 OHV (č. 67) – 79 bodů
3. Franta "FAKIZ" Zíka - Belmondoz 70" (č. 28) – 65 bodů
4. Petr Toman – Rasputin (č. 43) – 50 bodů
5. Tomáš Pitlík – Kettenrad (č. 65) – 46 bodů
The Best Of
Jakub Kadeřábek - Kubig Custom Flathead (č. 62)
Top Paint
Josef Andratschke - Fleur de Lys (č. 2)
Bernard – Rookies Cup 2015
1. Mike Zabielski - Victory Hammer Thor Edition (č. 24)
2. Lukáš Pokorný - HUMBLE 79 (č. 69)
3. Bohuslav „Chmelda“ Chmelař - Suzuki GSX-R750 Stunt project (č. 27)
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Motorbike 5/2022
Většina motocyklových značek uvolnila pro testování své
letošní novinky a tak už naplno jezdíme a zjišťujeme, co nám která z nich
nabízí. V květnovém Motorbike si tak můžete mimo jiné přečíst test do poslední
chvíle přísně utajovaného, zbrusu nového H-D Nightstera, kterého jsme měli
možnost vyzkoušet ve španělských horách, dále na vás čeká „lidský“
Streetfighter V2 či cestovní Honda NT1100. A to n...
-
Motorbike 4/2022
Zavřete oči a poslouchejte. Slyšíte to? No
jasně, venku jsou slyšet první zvuky jara a spíše než štěbetání ptáčků oceníme
my, motorkáři, zvuky linoucí se z koncovek výfuků. V redakci nejsme výjimkou, i
na nás „leze jaro“, a tak jsme pro vás do dubnového čísla stihli otestovat
několik novinek ze světa motocyklů a motocyklového vybavení. Porovnali jsme
zajímavé stroje ve třídě naháčů se středním obj...
-
Motorbike 3/2022
Motosalon, pomyslný „otevírák“ každé nové sezóny se ani
letos bohužel nekoná, ovšem jedna jistota zůstává každý rok – v březnu vychází
Motorbike č. 3. Tentokrát jsme si pro vás připravili mimo jiné nejen test žhavé
novinky CFMOTO 700CL-X Sport, ale hlavně obsáhlý srovnávací test současných
špičkových hypernakedů. Jako obvykle nechybí ani aktuální reportáže z
motosportu, Techmánie atd. Prostě 120 s...
-
Šeri testuje - Ducati Monster 1100 EVO – Dlouhodobý test
Rudá kráska jménem Ducati Monster 1100 EVO už mi více než rok dělá milou společnost, a tak jsem se rozhodl, že je ten správný čas podělit se s Vámi o můj celkový dojem a zhodnocení. Pokud se hned na úvod ptáte, co od motorky můžete očekávat, tak vás mohu ujistit, že s touto dračicí se rozhodne nudit nebudete!Pocity ze sedlaPro vyjádření pocitů, které se dají v jejím sedle zažít, jsem si vybral tra...
-
Blood Ridaz
Do môjho rozhovoru som prizval zástupcov Slovenskej motorkárskej komunity – Blood Ridaz. Táto partička pohodových chlapíkov za dva roky svojej existencie vybudovala silnú motorkársku komunitu združujúcu nadšencov jednej stopy na Slovensku a aj v blízkych Čechách. Ako celý nápad vznikol? Čo vyobrazuje a znamená ich logo či názov? O tom sa už dočítaš v rozhovore nižšie. Poď na to!Čau chlapi! Vitajte...