Výsledková listina Bohemian Custom Bike 2015
vydáno 19. 3. 2015, text David M. Bodlák
Nejdůležitější akce nejen pro domácí, ale i zahraniční stavitele má své vítěze.
Účast stavitelů byla za poslední roky nejvyšší, 75 přestavěných motorek pod jednou střechou, přičemž nejpočetnější byla opět kategorie Café Racer, kterou museli organizátoři rozdělit do dvou skupin.
A názor organizátora celé akce Ondřeje Hrůzy, který se ve světě customů pohybuje dnes a denně a sám do něj nemalým dílem přispívá?
„Před rokem či dvěma se v souvislosti s motocykly neustále mluvilo o krizi. Ze svého pohledu organizátora Bohemian Custom Bike musím říct, že k úbytku vystavovatelů ani soutěžících rozhodně nedošlo. Jedna velká změna ale přeci jen nastala. Teď už se dá s klidem říct, že „titánům“ či „dinosaurům“ české scény odzvonilo. V Česku se začalo dít to samé, co ve zbytku Evropy. Lidé čím dál víc dbají na to, aby se na motorkách i přestavbách dalo především jezdit a blbnout. Takže vzhled jde ruku v ruce s jízdními vlastnostmi. Když se podívám na letošní ročník BCB, většinu pohárů si letos neodnesli známí stavitelé, ale mladí nadšenci z garáží, kteří dělají motorky jako koníčka. Hodnotily se především nové nápady a ruční práce. Výše finanční investice do motocyklu nebyla rozhodující.“
Více o festivalu v aktuálních ČMN 6/2015.
Výsledky BCB 2015
Kategorie Pro Street
1. Radovan Dufek - From Hell MT-01 (č. 30) – 102 bodů
2. Bilčus Hardcore 83 - X-Evolution (č. 83) – 92 bodů
3. Ladislav Škoda – Škoda Desing ZRX1200R (č. 61) – 77 bodů
4. Bohuslav „Chmelda“ Chmelař - Suzuki GSX-R750 Stunt project (č. 27) – 76 bodů
5. Harley-Davidson-Praha - Šalamoun 750 Pro Street (č. 54) – 31 bodů
Kategorie Tuzemák
1. Alois Bužek - AB Domark (č. 1) – 110 bodů.
2. František Groda - Jawa Racer Cross (č. 42) – 104 bodů
3. Jiří Podstatný - JAWA PÉRÁK (č. 50) – 78 bodů
4. Tomáš VRCHOTA - ŠŤASTNÁ NÁHODA (č. 22) – 65 bodů
5. Petr Kenny Burian – Polopařez (č. 44) – 40 bodů
6. MotoKenny - Vladimír Janovský - JAWA Pérák „Convoy“ (č. 57) – 37bodů
Kategorie Café Racer Bike
1. Karel Josl - Bad Ass (č. 36) – 51 bodů
2. Martin „Bullys“ Hübner – Yamaha (č. 38) – 50 bodů
3. Martin Kopal - Triumph Bonneville (č. 52) – 38 bodů
4. Štefan Klíma - Honda CB750F (č. 10) – 31 bodů
5. Marek Kříž - Spirit of England (č. 29) – 28 bodů
6. Martin Soukup – Honda CX500 (č. 5) – 27 bodů
7. Tomáš Vorel - Honda CB400 (č. 49) – 26 bodů
8. Roman Lojek - Devil Ace (č. 55) – 20 bodů
9. David kůrka - DK CAFE RACER - Yamaha XS360 (č. 47) – 17 bodů
10. Khivrich Oleg - GSX550 Cafe racer (č. 16) – 15 bodů
11. Pavel Švarc - XS11 (č. 19) – 14 bodů
12. Martin Vachule MV2 Moto - Shadow 1985 (č. 56) – 13 bodů
13. David kůrka - DK CAFE RACER - MAD MAX (č. 48) – 13 bodů
14. Luboš Zelený - free spirit (č. 17) – 10 bodů
15. Petr Persich - Ducati WASP (č. 13) – 10 bodů
16. Radek Lošák - Honda CX500 (č. 70) – 10 bodů
17. Bohumil Hůrka - Zephyr Cafe (č. 3) – 8 bodů
18. Pavel Petráček - Moto Guzzi 750 (č. 26) – 8 bodů
19. Martin Daněk - Tora Tora Tora (č. 32) – 5 bodů
20. David Kůrka - DK CAFE RACER - Honda CX500 (č. 46) – 5 bodů
Kategorie Café Racer - Scrambler
1. Martin Braný - FBi - Trans Bohmrwald (č. 76) – 88 bodů
2. Petr Brábník - Moto Morini Excalibur Flattrack (č. 15) – 73 bodů
3. Martin 'Bullys' Hübner - Yamaha SR500 (č. 63) – 66 bodů
4. Lukáš Klíma - Moto Guzzi V7 Scrambler (č. 11) – 52 bodů
5. David Hejduk - Yamaha SR500 (č. 31) – 51 bodů
6. Oskar Plischke - SDR 650 Scrambler (č. 71) – 40 bodů
7. Hornig Motorradzubehor – BMW (č. 20) – 17 bodů
Kategorie Chopper cruiser
1. Jiří Lepič - Triumph Rocket III (č. 21) – 94 bodů
2. Udo Hermann - Boss Hoss (č. 6) – 64 bodů
3. Pavel Košumberský - "83" (č. 37) – 62 bodů
4. „by Bob“ Leoš Votruba - Captain Monkey (č. 60) – 59 bodů
5. Michal Šulc - Honda VT600C (č. 8) – 41 bodů
6. Ondřej Domín – Drakoň (č. 25) – 23 bodů
Kategorie Modified Harley-Davidson
1. "by Bob" Leoš Votruba - Gran Tourismo V-rod (č. 58) – 66 bodů
2. Jan Urban MR43 - HAMMER SS (č. 64) – 63 bodů
3. Harley-Davidson-Praha - SHDB 05 (č. 51) – 46 bodů
4. Jan Hrstka - Harley Davidson Long Vehicle (č. 45) – 37 bodů
5. Allain Schneider – Harley-Davidson XR750 (č. 66) – 34 bodů
6. Bidlo Martin – Harley-Davidson Sportster 1200 (č. 41) – 33 bodů
7. Jirka Kubišta - CANNIBAL 32 (č. 23) – 33 bodů
8. Harley-Davidson-Praha - 04 Šalamounka H D Bikes (č. 53) – 32 bodů
9. Aleš Jedlička – Haryk (č. 9) – 21 bodů
10. Mike Zabielski - Victory Hammer Thor Edition (č. 24) – 19 bodů
11. František Jeřela - Harley Davidson Sportster 1200 (č. 34) – 15 bodů
Kategorie Freestyle
1. Allain Schneider – Thor (č. 33) – 89 bodů
2. Bártík František - Lilith 1200R Bartcycles Prototype (č. 59) – 68 bodů
3. Palo Faragula – Hertless (č. 68) – 67 bodů
4. Marek Škarda – Oldster (č. 35) – 49 bodů
5. Josef Andratschke - Fleur de Lys (č. 2) – 48 bodů
6. Brutal chopper cycles - Neo bobber (č. 14) – 36 bodů
7. Petr Janovsky – Alice (č. 40) – 24 bodů
8. Pavel Dinčák - Big Dog K9 (č. 12) – 10 bodů
Kategorie Old School
1. Jakub Kadeřábek - Kubig Custom Flathead (č. 62) – 110 bodů
2. Radomír Low - B.S.A. B33 500 OHV (č. 67) – 79 bodů
3. Franta "FAKIZ" Zíka - Belmondoz 70" (č. 28) – 65 bodů
4. Petr Toman – Rasputin (č. 43) – 50 bodů
5. Tomáš Pitlík – Kettenrad (č. 65) – 46 bodů
The Best Of
Jakub Kadeřábek - Kubig Custom Flathead (č. 62)
Top Paint
Josef Andratschke - Fleur de Lys (č. 2)
Bernard – Rookies Cup 2015
1. Mike Zabielski - Victory Hammer Thor Edition (č. 24)
2. Lukáš Pokorný - HUMBLE 79 (č. 69)
3. Bohuslav „Chmelda“ Chmelař - Suzuki GSX-R750 Stunt project (č. 27)
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Vojtech Ďuriš
Je mi cťou, že pozvanie na môj rozhovor prijal Vojtech Ďuriš, tvorca originálnych riešení priemyselného dizajnu, architektúry, výtvarnej maľby, sochárstva a v neposlednom rade, dizajnu automobilov a motocyklov.Ahoj Vojto, vitaj v našom rozhovore. Ty si už od študentských čias mal blízko k dizajnu. Veď od strednej školy si sa venoval oboru sochárstvo, neskôr to bol priemyselný dizajn, architektúra ...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
Aspar Team (poznáme ho aj pod menom Ángel Nieto Team) je španielsky motocyklový tím Grand Prix. V súčasnosti súťaží na majstrovstvách sveta Moto2, Moto3 a MotoE. Nezabudnuteľným písmom sa však objavil aj v MotoGP.Tím zakladá bývalý majster sveta Jorge Martínez, známi tiež pod prezývkou „Aspar“. Založenie závodného programu sa datuje na rok 1992, keď ešte Jorge Martínez sám aktívne pretekal na Hond...
-
Motorbike 4/2021
Máme za sebou Velikonoce a věříme, že mnozí z vás během
těchto svátků najeli alespoň pár prvních letošních kilometrů. Na dlouhé
vyjížďky to tedy zatím kvůli aktuálnímu počasí moc není, ale aspoň budete mít
čas si přečíst zbrusu nový Motorbike, tentokrát ovšem rozšířený na celých 130
stran! Doufáme, že se vám bude líbit.
Motorky
BMW F 900 R vs. BMW F 900 XR
Devítistovky BMW se nám stihly naživo pře...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
Tím Konica Minolta Honda MotoGP bolo zoskupením, ktoré vzniklo pod záštitou v paddocku trochu známejšieho, JiR Racing Teamu. Skratka JiR znamená Japan Italy Racing (v niektorých zdrojoch sa stretneme i so skratkou JIR). V oboch prípadoch ide o jeden a ten istý motocyklový závodný tím z Monte Carla, ktorý súťažil v sérií MotoGP od roku 2005 do roku 2008, a od roku 2010 do roku 2015 v triede Moto2.0...
-
Vychází časopis Drž stopu
Mezi čtenáře míří nové vydání časopisu pro bezpečnou jízdu a umění ovládání stroje Drž stopu. Co najdete ve vydání březen/duben?S Liborem Podmolem jsme bezprostředně po návratu z Dakaru mluvili o jeho pocitech a zkušenostech. Určitě si to přečtěte, teď už to možná vnímá všechno jinak. Na několika stranách řešíme velké téma: airbagové systémy. Zkušenosti z terénu i ze silnice, výhody a nevýhody, ti...