Marek Lichtenberg editace článku

MotoLife je na světě

Dnešní svět ovládají sociální sítě. Zprávy se zkracují do jedné věty s fotkou a uživatelé jsou doslova zahlcováni obrovským množstvím informací, bez kterých by mohli spokojeně žít. A pak jsou tu ještě nadšenci, kteří se pokouší přinášet seriózní motorkářské zpravodajství na svých webech, ale mají to čím dál těžší a nedokážou té kvantitě zpráv sociálních sítí dost dobře konkurovat. Cílem MotoLife je pokusit se tohle změnit.

Přiznávám bez mučení, nemám sociální sítě rád, a to z více důvodů. Nezajímá mě, co má kdo právě na talíři, kolik má domácích mazlíčků nebo dětí, jak si zrovna užívá u moře nebo na horách, co si včera koupil, co dostal pod stromeček, nezajímají mě uprchlíci, výzvy, politická nebo motivační hesla a rady pro lepší život, ani nechci vidět trpící zvířata po silvestrovských oslavách. Ale chápu, že pro jiné může být tato rozmanitost lákavá.

Dalším specifikem sociálních sítí jsou závody ve sbírání přátel, fanoušku a lajků. Redakce, firmy i jedinci dávají na FB nebo Instáč až 5 příspěvků denně, aby získaly nové fanoušky a neupadly tu v zapomnění. Každý nabírá přátele ve velkém, aniž by je osobně znal a nemálo uživatelů lajkuje doslova vše co jim přijde pod ruku. K čemu je tohle dobré? Kam se vytratila lidskost? Mám rád reálný život, reálné přátele a své soukromí si hlídám, protože to patří mě a nikomu jinému.

Jak ale tyto dva zcela rozdílné světy spojit? Základní myšlenka sociálních sítí v zásadě není špatná. Je přece fajn, když mě kamarád upozorní na nějaký zajímavý článek, když doporučí nějakou službu nebo výrobek se kterým je spokojený. Jenže právě tahle filozofie se z Facebooku kvůli publikovacímu a lajkovacímu šílenství zcela vytratila. I proto vzniká MotoLife.

MotoLife je motorkářský informační a zpravodajský web inspirovaný sociálními sítěmi, na kterém by ale nemělo platit pravidlo, že kdo má víc přátel nebo lajků vyhrává. Od toho je tu Facebook 😊 Při vývoji MotoLife hledáme cestu, jak se mohou motorkáři, firmy nebo kluby dobře prezentovat i bez desítek příspěvků. Chceme zprostředkovávat motorkářům zajímavosti, které komunita dokáže poskytnout, ale bez ohledu na „lajky“ a „přátele“. A hlavně chceme tyto informace nabídnout všem motorkářům, bez ohledu na to, zda mají, nebo nemají na MotoLife založený svůj účet.

Jestli se nám to podaří nebo nepodaří záleží nejvíc na vás, motorkářích! Uvítáme, když se s námi zapojíte do díla, i jen formou nápadu nebo připomínky k vylepšení. MotoLife je teprve na startu, a to co aktuálně umí je jen zlomek toho co by měl umět v budoucnu. Ale jestli se chceme dostat do cíle, je čas vyrazit

Autor: Marek Lichtenberg, 19. ledna



Kam dál

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports

Vítejte na MotoLife!

Hledáme reportéry z celé ČR, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty! Jde o neziskový projekt, kde reklamní prostor patří všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Přečti si ...