Zasloužený titul po dvaceti letech

vydáno 18. 1. 2014, text Alan Cathcart, foto Kel Edge

Kawa si titul zasloužila jako nikdo jiný. Vždyť právě tahle značka superbiky de facto založila, v 70. letech tahle třída vznikla v USA a Reg Pridmore, Eddie Lawson či Wayne Rainey získávali tituly na nahaté KZ1000.

"Na Sykesově motorce jsem jel každý rok od 2011, kdy přišla tahle nová generace, a když jsem slezl z mistrovské „třináctky“, jen jsem kroutil hlavou. V roce 2012 jsem Ninju testoval v půlce sezony, tehdy byl v motorce elektronický plyn teprve krátce a jeho reakce tak moc živá, že ve spojení s tím, co se zdálo být problémem gripu zadní pneumatiky, jsem si koledoval o pěkný držkopád při každém přidání. I nyní jsou powerwheelies na první čtyři kvalty samozřejmostí a musíte se naučit palcem na levém řídítku mačkat páčku zadní brzdy (nožní zcela chybí), nicméně reakce na plyn je teď krásně jemná, aniž by jakkoli utrpěla akcelerace, která vám stále mačká mozek na zadní stěnu lebky. Za to může práce Danila, jenž motorce „nadělil“ ještě nečekanou poruchu osobnosti."
Co přesně měl Alan na mysli, to už se dočtete v ČMN 2/2014, které budou v prodeji od 23. ledna.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife