Návrat krále
vydáno 16. 2. 2007
V roce 1998 založil Hornet kategorii malých streetfighterů. Byl to supersport bez šatů a navzdory tvrdým nájezdům konkurence se držel na trůně krále malých naháčů. Nebyl nejlepší ve všem, ale byl nejvyváženějš&iac...
V roce 1998 založil Hornet kategorii malých streetfighterů. Byl to supersport bez šatů a navzdory tvrdým nájezdům konkurence se držel na trůně krále malých naháčů. Nebyl nejlepší ve všem, ale byl nejvyváženější, všechno uměl, všemu rozuměl, a proto ho lidé měli rádi. Poslední dobou se ale do podhradí začalo proslýchat, že král je už starý, hůř chodí a že za něj začínají přebírat žezlo jeho rádcové. Tak tyhle řeči jsou dneska už pasé. Král je totiž zpět, a v plné síle! Na vlastní kůži jsme se o tom přesvědčili v sobotu v portugalském Faru.
Nula-sedmička je neuvěřitelně funkční, dokonalý kompromis mezi sportem a pohodlím. Už starý Hornet tím byl pověstný a tenhle je ještě lepší. Ergonomie je prostě nezaměnitelná Honda. Na nic není potřeba si zvykat, všechno je tam, kde má být. A sedí jak nám prckům, tak větším muskulaturám. Motor Horneta '07 je shodný s motorem CBR '07. Zatímco starý karburátorový čtyřvál měl své mouchy a jeho průběh nebyl zrovna lineární, tato novinka je v tomhle naprosto příkladná. Na šestku zabírá už od 2000 otáček a pak už jen čím víc otáček, tím víc zábavy přičemž mezovač ukončuje zátah až ve 14 500! Supersportovní geny tedy nezapřou!
Eást naší eesko-slovenské výpravy poi méni zábavné eásti redaktorské práce. Eekáme, až na nás poijde oada na focení, a modlíme se, abychom s tím na tom mokru nešvihli. Také si poi pohledu na tohle vzpomenete na „domino efekt“ z grotesek?
Hornet je v nabídce ve etyoech barevných variantách.
Poehledná a informacemi nabitá poístrojovka v samostatné „kapliece“ nad svitlem pomáhá
poi boji s vitrem.
Do 130 km/h
je to pohoda,
pak už
fouká
Tohle má Hornet rád. Praš?te s ním na koleno, dejte gas a nechte podvozek, a? ukáže, co umí. Náhodný kolemjdoucí si jisti s chutí prohlédne nové výfukové potrubí