Korychovo GSX-R 1000

vydáno 28. 3. 2007, text Kuba (jakub@bikes.cz)

Pavel se narodil v roce 1982, bydlí v Praze, na motorce začal jezdit v šesti letech a stuntridingu se věnuje od roku 2001. Začínal na Jawě 350, pak jezdil Horneta 600 i 900, na Streetfighter Day 2003 obsadil 2. místo v České republice a 10. ve světě. Stal se členem skupiny filmových kaskaderů Filmka...

Pavel se narodil v roce 1982, bydlí v Praze, na motorce začal jezdit v šesti letech a stuntridingu se věnuje od roku 2001. Začínal na Jawě 350, pak jezdil Horneta 600 i 900, na Streetfighter Day 2003 obsadil 2. místo v České republice a 10. ve světě. Stal se členem skupiny filmových kaskaderů Filmka.

Pavle, když člověk vidí jaké s tou motorkou děláš psí kusy, určitě ji musíš mít dost předělanou. Některé úpravy jsou vidět, jiné moc nejsou. Jak je to?

Na první pohled vidíš padáky a hrazdu. Původní hliníkový podsedlák jsem sundal a vyrobil skoro přesný duplikát, akorát z oceli. Původní hliník vážil nějaká tři kila, tenhle asi dvacet. Mám na Suze motokrosové hrazdové Renthaly, spojková páčka je zkrácená na dva prsty a pod ní je namontovaná zadní brzda, což je hydraulika přední brzdy Cagivy Mito. A ještě jsem do přední osy namontoval stupačky, hodí se, když jezdíme ve třech s Petrem Hnětkovským a jeho mladou ženou Terezkou společná vystoupení. S motorem není dělané vůbec nic, je tam víc oleje a odpojil jsem výfukovou přívěru.



Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 12/2025
  • Motorbike 11/2025
  • Motorbike 10/2025
  • Motorbike 9/2025
  • Motorbike 7-8/2025

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů