KTM RC 390: únik informací!

vydáno 29. 10. 2013, text Prochy, foto KTM

Že se připravuje nový stroj pro mlaďochy, bylo již dlouho známo, ovšem rakouský výrobce si ponechával jeho odhalení až na výstavu do Milána. Utajení ale nevydrželo a první fotografie a kompletní informace o technice se nedávno objevily na internetu.

KTM RC 390 je hotový závodní stroj homologovaný pro silniční použití a kam se podíváte, najdete špičkové komponenty a perfektní design. Už samotné blinkry integrované do zrcátek by mohl závidět kdejaký litrový supersport. Dále tu máme kompletně digitální panel, který obsahuje ukazatel zařazeného stupně, palivoměr, indikátor servisních intervalů, ale i kontrolku včasného přeřazení. Výrobce také myslel i na opravdové závodníky a namontoval zadní držák registrační značky tak, aby jej bylo možné rychle sundat, a přitom zůstala zadní část nenarušena.

Co se týká techniky, zde si potenciální zájemce smlsne ještě víc. Pouze 36 kilogramů vážící motor dostane z objemu 373 cm3 výborných 43 koní. Šestistupňová převodovka pak požene tento výkon pomocí řetězu na zadní 150 cm širokou pneumatiku Metzeler. Na kvalitní ocelový trubkový rám ve spojení s tlumicími prvky od věhlasné značky WP nemáme křivého slova. Zejména pak používá-li tento stroj i přední obrácenou vidlici o stejné šíři 43 mm, jako má vlajková loď značky RC8 R. Zadní kyvka se co do vzhledu také rozhodně nemusí stydět. O zastavení se budou starat kotouče vždy po jednom na předku i na zadku ve spojení s třmeny Brembo. Standardně pak každý motocykl bude vybaven systémem ABS, který lze vypnout.

Technické parametry:

Motor: kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec
Objem: 373 cm3
Max. výkon: 43 koní (32.00 kW)
Vrtání x zdvih: 89 x 60 mm
Rozvod: DOHC
Převodovka: šestistupňová
Sekundární pohon: řetěz
Zdvih vepředu: 125 mm
Zdvih vzadu: 150 mm
Brzda vpředu: kotoučová čtyřpístková, průměr kotouče 300 mm
Brzda vzadu: kotoučová jednopístková, průměr kotouče 230 mm
Úhel hlavy řízení: 66,5o
Suchá hmotnost: 147 kg
Výška sedla: 820 mm
Rozvor: 1340 mm
Světlá výška: 178,5 mm
Nádrž/rezerva: 9,5/1,5 l


Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 3 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 3 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 5 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...