Suzuki GSX S 1000 ABS: Útok na ty nejlepší!

vydáno 9. 10. 2014, text Web, foto Suzuki, web

Do nabité konkurence sportovních litrových naháčů přibyl další. Suzuki vyplnila díru po supersilném B-Kingu, když odstrojila litrové GSX-R!

Koncept původního GSX byl vysoce výkonný sportovní motocykl, jehož výkon jde nahoru v celém rozsahu otáček, je hbitý a mimořádně obratný. Myslím, že naprosto stejně by se dala charakterizovat i novinka GSX-S1000 nebo její sestra, kapotovaná GSX-S1000F. Mimochodem to „S“ v označení motocyklu znamená Street Sport. Novinka byla vyvinuta pro zkušené, sportovně založené jezdce, kterým poskytne mnoho zábavy během jízdy.


Motor i podvozek jsou nastaveny tak, abyste si užili zatáčky, zrychlení a bez problémů ustáli prudké brzdění. Řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 999 cm3 byl převzat od supersportu GSX-R 1000, který se vyráběl v letech 2005-2008 a patřil v té době mezi nejlepší motory, které v litrových supersportech byly. Oproti erku však sedíte ve vzpřímenější poloze, a tak je jízda o poznání příjemnější. Zalehnout na nádrž můžete v podstatě kdykoliv. Pro GSX-S1000 byl vyvinut zcela nový rám z hliníku, výrobce uvádí, že zvládne všechny povrchy, které na cestách potkáte, od prašných cest až po kočičí hlavy. No, to asi kluci japonský nejeli po D1. Standardním vybavením je multifunkční LCD displej, pomocný brzdný systém ABS a tři režimy kontroly trakce.


Vzhled motocyklu byl inspirován krčícím se zvířetem, připraveným na lov. Agresivita z motocyklu čiší už při pohledu na LED světlomety. Motocykl bude k dostání ve třech barevných provedení, modrá metalíza, matná šedá a červenočerná.



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Časopis Motorbike
před 2 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Magazín Motoroute
před 2 dny v 10:43
MotoRoute 5/2020 vychází 5.10.2020 👍
Bikes.cz
před 4 dny ve 23:29
Čínský výrobce CFMoto představil o uplynulém víkendu velký cestovní motocykl schopný konkurovat "japoncům".
Bikes.cz
před 6 dny ve 22:00
Čtyřválec v Zedovi je jako turbína... Dominik Valášek protáhnul Z900 Červenohorským sedlem.
Všechny příspěvky ...