Indian je opět zpátky!

vydáno 7. 8. 2013, text Honzis, foto Indian

Její znovuzrození v roce 2006 vypadalo slibně, ovšem krize, která přišla o dva roky později, všechny naděje pohřbila. V roce 2011 koupil značku koncern Polaris, který Indiana zařadil vedle své další motocykly, prodávané pod značkou Victory. Manažerům v H-D se z toho musí dělat špatně…

V sobotu 3. srpna byly při známé Sturgis Rally představeny tři zbrusu nové Indiany: „čistý“ cruiser Chief Classic, nastrojený Chief Vintage s plexi a koženými brašnami, a konečně bagger Chieftain s kufry a přední kapotou. Modely spojují hluboké blatníky, ten přední se soškou indiána, a samozřejmě použitý motor nazvaný Thunder Stroke 111 s tvary podobnými motorům Indian ze 40. let. Vzduchem chlazený dvouválec má objem 1819 kubíků, výkon výrobce, stejně jako u H-D, neuvádí, krouťák však činí úctyhodných 161 newtonmetrů při 3000 otáčkách. Převodovka je šestistupňová, sekundární převod samozřejmě ozubeným řemenem. Motor je uložený v hliníkovém rámu, do standardní výbavy patří ABS, tempomat či bezklíčkové zapalování. Provozní hmotnosti činí 370, 370 a 385 kg včetně plné nádrže na 20,8 litru. Do světa by se první prodejní kusy již měly rozvážet, cenově vycházejí Indiany zhruba o 10 až 15 procent dráž než srovnatelné modely od H-D. A my pro vás již připravujeme první test.


Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 2 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 4 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...