Nový cruiser Kawasaki Vulcan S

vydáno 21. 10. 2014, text Web, foto Kawasaki

K motocyklům ER6 a Versys 650 přibude ještě jeden model o stejném objemu. Přijíždí Vulcan S, crusier pro nenáročné, ale sportovně založené.

Ještě než se v listopadu otevřou brány milánské výstavy, vypustila Kawasaki další nový model. Tentokrát něco pro pohodáře, nový maloobjemový cruiser. Ten pohání známý řadový dvouválec o objemu 649 cm3, který Kawasaki používá v motocyklech Versys 650 a ER6n/f. Motor je zde vyladěn na silnější zátah v nízkých a středních otáčkách. V kombinaci s provozní hmotností 225 kg tak půjde o zajímavou nabídku pro začínající až středně vyježděné mladé jezdce. Výrobce slibuje nejnižší hmotnost v této třídě a nastavitelnou ergonomii díky nastavitelným stupačkám do tří poloh a nízkému sedlu. V nabídce budou také rovnou z výroby různé možnosti volby jiného sedla a řídítek pod názvem Ergo-Fit™.


Za zmínku stojí i nastavitelné páčky spojky i brzdy. Přístrojovka sestává z analogového tachometru a digitálního palubního počítače s ukazatelem spotřeby. Design trubkového rámu zajímavým způsobem navazuje na rysy ER6, podobně jako zadní odpružení vyvedené pěkně viditelně pod sedlo. Obratné ovládání slibuje kombinace kol 120/70 vepředu na osmnáctipalcovém ráfku a 160/60 vzadu na sedmnáctce. Výkon na zadní kolo putuje pomocí řetězu. Také konstrukce ležatého zadního tlumiče umístěného mimo osu motorky je převzatá ze stejných modelů jako motor. O bezpečné zastavení se postará přední 300mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, kterému vzadu pomáhá disk o průměru čtvrt metru osazený jednopístkem. V nabídce bude také verze s ABS. Velmi zajímavá by měla být cena tohoto netradičně tvarovaného cruiseru, který bychom my nazvali spíše roadsterem a postavili proti letošní novince od H-D, městskému modelu Street 750.




Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 3 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 3 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 5 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...