ČMN 22/14 na pultech

vydáno 29. 10. 2014, text red
Thumbnail image for http://www.motocyklovenoviny.cz/Controls/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2014_22.jpg

Uvnitř nových Motocyklovek naleznete nejen vánoční katalog Bikers Crownu, ale také řadu hodně zajímavých informací.

Ducati představila nový motor Testastretta s variabilním časováním ventilů. Zajímavé řešení přináší nejen příznivější průběh křivek, ale také nižší spotřebu a plní i normu Euro 4.

Yamaha u motokrosových speciálů pro rok 2015 zapracovala na dvoutaktech. Našeho testmana Petra Zárubu nejvíc oslovila stopětadvacítka, která je podle něj prostě fenomenální. Ale zahanbit se nenechaly ani čtvrtlitr a čtyřtakty.

Retro naháče jsou v kurzu. Bodejť ne, jednoduchý, ale přitom pěkný design už je dnes doplněn plně vyhovující technikou. Takovými stálicemi mezi „klasikami“ jsou Moto Guzzi a Triumph. Jak obstály ve vzájemném srovnání BonnevilleV7?

Kawasaki Versys, to je nejsportovnější adventure bike na trhu. Taková je prostě strategie značky. Pro příští rok oba modely čekají četná vylepšení a sjednocený design. Jak budou vypadat, přiblížil Honzis.

Motocykly brázdí silnice světa již přes sto let. Jak ale vypadal takový „bike“ přesně před sto lety? Jaké měl tehdejší motorkář k dispozici udělátka, technikuovladače? A jakých vymožeností si užívá dnes?

Vemte partičku „šílených“ motorkářů a pošlete je na dovolenou na Sardinii. Máte o zábavu postaráno. Respektive máte postaráno o zábavné čtení.

Letos na jaře opustil tento svět vizionář motocyklového designu Massimo Tamburini. Génius, jenž nechal vzniknout takové ikony jako Ducati 916 nebo MV Agusta F4. Nejen na tyto stroje a život mistra Tamburiniho vzpomíná v obsáhlém článku náš ostrovní spolupracovník Alan Cathcart.

Americký vzhled a japonská spolehlivost. Ne vždy je to záruka povedeného motocyklu. Honda VT600C Shadow je ale dlouholetým důkazem, že i Japonci umějí cruisery. Více o ní se dočtete v sekáči.

Elektrickými motocykly možná ještě řada bikerů opovrhuje, ale neopovrhují jimi takové značky jako KTM, BMW, nebo dokonce Harley-Davidson. A to už je co říct!

Květoslav Mašita není jen legendou mezi našimi soutěžáky. On je prostě nejúspěšnější na celém světě. I proto se ho FIM rozhodla zařadit do své Síně legend. Rozhovor s tímto nejlepším, a přesto skromným jezdcem sepsal Ivo Helikar.

Samozřejmě nechybí tradiční porce srazů, sportu, bazar, tipy na víkend a další zajímavé čtení....


Aktuální vydání ČMN možno zakoupit v prodejnách tisku, případně v elektronické podobě na www.publero.com nebo www.floowie.cz.



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 2 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 4 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...