Lukáš Pešek možná v Brně nenastoupí

vydáno 21. 8. 2013, text hell, foto rz

Před šesti lety jsme Lukáše Peška skoro nosili na ramenou, když na brněnském Masarykově okruhu skončil ve stopětadvacítkách třetí. V tomto roce je situace přesně obrácená.

Na začátku sezony Pešek sice naskočil do královské třídy MotoGP MS silničních motocyklů a i když se toho od něj na motocyklu Ioda-Suter specifikace CRT týmu Came IodaRacing Project příliš neočekávalo, výsledky jsou ještě horší. Souboj domácích jezdců Abrahama a Peška se zatím vůbec nekonal, a Lukáš stále čeká na svůj první bod. A ještě horší zpráva se objevila na brněnské tiskové konferenci našich zástupců v seriálu MS. „Podepsal jsem smlouvu a její součástí jsou z mé strany finanční závazky, které nejsou plněny, a je tak možné, že nebudu připuštěn k závodu,“ oznámil novinářům Lukáš. „Vím o tom dlouho, je to po hodně dlouhé době splatnosti. Klidně se mohlo stát, že bych neodjel polovinu závodů, je to jen o trpělivosti majitele týmu.“ Nyní se však k Peškovi donesly z týmu informace, že okamžik pravdy nejspíš nastane právě před domácí GP. „Sliby v Čechách fungují velmi dobře, na tom to ztroskotalo. Bohužel se potvrdilo, co jsem říkal už dříve. Pokud nejste bohatý a nemáte svoje peníze, tak jedete vabank. Jak už jsem ale řekl, tým je hodně ohleduplný,“ bránil Pešek možné negativní rozhodnutí týmu.
Tuhle situaci si jistě žádný domácí motocyklový fanoušek nepřeje, o tom, jak to nakonec dopadne, se nejspíš dozvíme až v pátek před prvním volným tréninkem.
I tak zůstalo ještě hodně nezodpovězeného, například o tom, odkud měly peníze do Peškova týmu na začátku sezony přitéct, kdo slíbil a své závazky nedodržel. Už dříve se totiž o tomto sponzoringu vynořily až neuvěřitelné fámy a český jezdec na ně zatím odpověď nedal ani v tomto krizovém okamžiku.



Přečtěte si také

Montáže Brož na startu třídy Moto2  23. 8. 2013  

Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 11 hodinami
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 15 hodinami

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 3 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...