Horex VR6 Cafe Racer 33 Limited

vydáno 14. 3. 2014, text Prochy, foto Horex

Německý výrobce Horex servíruje do světa vylepšený model VR6. Limitovaná edice jejich vlajkové lodi ponese název Cafe Racer 33 Limited a zájemce o tento motocykl obdrží hned několik bonusů.

Na první pohled je vidět retro stříbrné lakování s rychlým bílým pruhem přes celý motocykl, který je doplněn červenou linkou. Výrobce tak vzdává hold burácející éře sportovních motocyklů zlatých šedesátých let. Na správném café raceru nesmí chybět krytka sedla pro spolujezdce a ani Horex není vyjimkou. Firma LSL známá po celém světě jako tuningový úpravce však dodala i nové nastavitelné stupačky ve třech polohách, kožené sedlo a několik doplňků v přední části motocyklu. Jedná se o zpětná zrcátka, brzdovou a spojkovou zalamovací páčku a nádobky provozních kapalin, ale i držáky předního světlometu a kryt chladiče. Samotný výrobce Horex pak také navrhl jiný přední a zadní blatník.


Továrna v Ausburgu, kde se tyto stroje vyrábí, se nesmířila jen s designovými hrátkami a najala švédského výrobce Öhlins, aby si vzal do parády i odpružení. Výsledkem je kompletní podvozek postavený na komponentech se žlutomodrým logem. Vpředu se konkrétně jedná o 43mm vidlici FGRT a zadní tlumič nese název TTX36. Öhlins pak dodal i tlumič řízení, který zajistí ještě větší požitek z jízdy. O brzdění se stará soustava Brembo, jak jinak než radiálně uchycené brzdiče ve spojení s kotouči o průměru 320 mm vpředu a jedním 264mm kotoučem vzadu. Ráfky, respektive kompletně celá drátěná kola vyrobila firma Kineo. Firma Bosch dodala brzdový systém ABS.


Samotná pohonná jednotka, šestiválec o objemu 1218 cm3 o výkonu 126 koní v 8500 otáčkách a s točivým momentem 120 Nm při 7000 otáčkách, doznala výrazných změn, kupodivu směrem dolu. Jedná se o elektronicky přiškrcenou jednotku, která však i nadále dovolí jezdci uhánět až 250 km/h. Co je však důležitější, že menší úpravy se dotkly i posazu jezdce, což nebývá u podobných limitovaných edicí vůbec zvykem. Řidič sedí o něco níž a díky upraveným řídítkám od LSL také o něco sportovněji než na základním modelu VR6 Roadster.


Limited 33 v názvu motocyklu informuje o pouhých 33 kusech vyrobených v této edici. Navíc však připomíná i cenu, která je rovných 33 333 eur (cca 900 000 Kč). Výrobce počítá s velkým zájmem, takže pokud si brousíte zuby, měli byste si pospíšit s objednávkou. Můžete objednávat přímo v centrále v Německu anebo na pobočkách v Rakousku a Švýcarsku.



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 2 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 4 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...