Elefanti nově

vydáno 5. 2. 2015, text David M. Bodlák, foto Stanley Havránek, KOPR moto, Peter Keke

Konec velkých základen, konec bordelu a pocitu ohrožení z hlučných petard, konec transportu nekontrolovaného množství materiálu a potravin z dodávek zaparkovaných v Solle. Od letoška na Elefanty jedině po ose, jako za starých časů.

Aby bylo všechno jasné, německý spolek a organizátor „slonů“ BVDM zavedl sedmibodový plán s názvem Návrat do budoucnosti, který na letošním 59. ročníku uvedl tvrdě do reality. A jestli má někdo pocit, že tato nařízení způsobila odliv návštěvníků, šeredně se plete (přijelo 3265 motorkářů a přišlo 1360 návštěvníků). Náš zpravodaj Stanislav „Stanley“ Havránek - Motocyklista varnsdorfský to viděl takto: „Příjezdové cesty plné motocyklů, celé údolí od pátku zaplněné, a hlavně, klídek a pohoda. Počasí přálo, teploty okolo nuly a sněhu dostatek. Po dvou letech bláta a deště konečně počasí odpovídající zimnímu srazu. Cesta domů byla směrem k českým hranicím trochu posypaná sněhem a pěkně to klouzalo. Obdivuji sólo jezdce. Já letos nasadil sajdu a musím říct, že to byla paráda. Od Vimperka navíc sluníčko až do Prahy, pak lehké mrholení a přes Liberec až k nám na sever, kde za těch pár dní napadlo snad víc sněhu, než bylo v Bavorsku. Na Elefantech jsem pokecal s pořadateli a přišla nabídka stát se spolupracovníkem spolku a pomáhat jim zajistit sraz. Jsou tu již zainteresovaní lidé z více zemí, pomáhají řešit problémy a případné dotazy a pomoc pro své krajany. No, musím to ještě zvážit... Co se týče české grupy, jako vždycky nezklamala a dorazila opravdu početná. Společné foto možná někteří propásli, ale potkali jsme se tam určitě všichni. Jak o nás jednou napsal jistý nejmenovaný pisálek, že Češi dělají bordel a nepořádek a chodí srát do lesa, myslím, že se hodně spletl, my o tom víme své.“


Všech sedm bodů tohoto chvályhodného plánu společně s komentářem účastníka Stanleyho najdete v ČMN 3/2015 (vychází dnes 5. února), zde přinášíme obsáhlejší fotogalerii. Kdo se vydá příští rok do Bavorska?



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 3 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 3 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 5 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...