Indian Roadmaster

vydáno 10. 8. 2014, text Prochy, Web, foto Indian

Roadmaster navazuje na tradici stejnojmenného modelu z roku 1947.

Indian představil svou novinku pro rok 2015. Jako základ posloužil model Indian Chieftain, který dostal velký zadní kufr po vzoru konkurenční Electra Glide a celou řadu luxusních doplňků. Má jinak tvarovaný plexištít, nastavitelné deflektory u nohou i vyhřívání rukojetí i sedla. Samozřejmostí je špičkový audiosystém. Základem motorky je vidlicový dvouválec Thunder Stroke 111 o objemu 1811 cm3, který disponuje maximálním točivým momentem 139 Nm v 2600 otáčkách. Motor spolupracuje s šestistupňovou převodovkou a síla agregátu se na zadní kolo přenáší pomocí ozubeného řemenu.


Nový Indian Roadmaster je ale určen na opravdu dlouhé výlety, a tak bude chtít zaujmout hlavně rozšířenou turistickou výbavou a maximálním jízdním komfortem. Má vyhřívaná řídítka, obě sedla a elektricky nastavitelné plexi. Součet objemu sady kufrů je velmi zajímavých 140 litrů a zámky všech kufrů se dají ovládat dálkovým ovladačem. Z dalších prvků základní výbavy můžeme jmenovat například multireflektor Pathfinder s LED diodami, čidla tlaku v pneumatikách nebo výkonný audiosystém s možností připojení ke smartphonu přes bluetooth.


Ze seznamu příplatkové výbavy Roadmastera je možné objednat opěrky pod ruce spolujezdce, řazení pata-špička nebo chromový nosič na kufr. Do kategorie tuningových dílů spadá otevřené sání Big Sucker, které by mělo zlepšit reakci na plyn a přidat něco málo výkonu ke standardním 91 koním.



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 2 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 4 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...