Husqvarna rozšiřuje nabídku: 701 ENDURO

vydáno 28. 10. 2015, text Jan Rameš, foto R. Schedl

Do světa obojživelníků alias silničních endur přibude napřesrok další zástupce, tentokrát v krásném bílo-žluto-modrém zbarvení.

Švédsko-rakouská Husqvarna to na poli endur, která jsou schopná rozumně zvládat jak silnici, tak terén, vždycky uměla. Vzpomeňme si na všechna ta TE 410, TE 610 apod. Prostě motorka, která není úplně ostré enduro, protože s tím byste na silnici zemřeli po pár kilometrech, nicméně když jste se s ním vydali mimo asfalt, užili jste si pořádnou zábavu. A nová 701 ENDURO bude přesně z tohohle ranku.


Jak označení napovídá, enduro bude dvojčetem 701 SUPERMOTO, které Huska sice avizuje už rok, nicméně k dealerům se dostává až nyní. A vlastně nevlastním sourozencem KTM 690 Enduro R, protože byste museli být hodně zabednění, abyste nevěděli, že novodobé Husqvarny jsou do určité míry přebrandované Kačeny. Jenže kouzlo je v těch slovíčkách "do určité míry". Není to totiž jen záležitost barevného provedení a trochu jiného oplastování, u všech Hus velice pěkného, ale jsou tady funkční vychytávky, které 701 dávají to pověstné "něco navíc".


O co konkrétně jde? Rám i motor, ten maniakální 67koňový jednobuch, jsou stejné, a stejné je i uložení nádrže v samonosném podsedláku - Husqvarna však udává o litr větší objem než KTM, konkrétně 13 l. Je tady i elektronický plyn, který umožňuje jednoduše seškrtit výkon pro potřeby řidičáku A2, a nechybí vypínatelné offroadové ABS. Ráfky DID jsou však obuté do špuntovějších Continentalů TKC 80 a největší rozdíly jsou v podvozku. Zatímco KTM má zdvihy 250, Husqvarna nabídne 275 mm a vpředu dokonce čtyřkomorovou vidlici WP 4CS, uchycenou v brýlích vyřezávaných na CNC! Také si říkáte, že tyhle stroje, dřív nabízené prakticky každou značkou (Honda XR, Yamaha TT-R atd.), měly něco do sebe?




Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 3 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 3 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 5 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...