Hlasujte: Top 10 současných muscle biků

vydáno 29. 10. 2015, text Jan Rameš, foto RZ

Jsou nahaté, pohodlné a dávají na odiv své svaly. A když přidáte plyn v jakýchkoli otáčkách, podobá se to nakopnutí zdivočelou kobylou. Který muscle bike ze současné produkce byste si vzali?

 
Yamaha XJR1300
10
Yamaha XJR1300
Má smysl tuhle motorku vůbec představovat? Pramáti všech současných muscle biků, od letoška výrazně pozměněná, ale pořád má koule jako před dvaceti lety! Motor Ř4 – 1251 cm3 – 98 k@8000 – 108 Nm@6000 – 240 kg (provozní) – 299 990 Kč
hlasuji pro tento stroj
38%
BMW R 1200 R
2
BMW R 1200 R
Test téhle motorky najdete v aktuálních ČMN. Pryč je starý dobrotivý vzducháč, nový vodník v agresivně stylizované motorce umí zajímavé věci. Motor B2 voda – 1170 cm3 – 125 k@7750 – 125 Nm@6500 – 231 kg (provozní) – 338 700 Kč
hlasuji pro tento stroj
21%
Moto Guzzi 8V SE
7
Moto Guzzi 8V SE
S tímhle strojem se Guzzi před dlouhými lety trefila do noty všem, kdo toužili po charakterním italském sportovním vzducháči. Specifické, ale působivé svezení. Motor V2 vzduch – 1151 cm3 – 105 k@7500 – 110 Nm@6000 – 261 kg (provozní) – 359 990 Kč
hlasuji pro tento stroj
13%
CR&S Duu
3
CR&S Duu
Za všechny ty Confederaty, Bienvilly, Avintony a podobné stavby jedna podle nás z těch nejrozumnějších – italská bestie s motorem S&S X-Wedge 117“. Motor V2 vzduch – 1916 cm3 – 96 k@5100 – 148 Nm@4300 – 245 kg (bez náplní) – od 39 000 Eur (cca 1 000 000 Kč)
hlasuji pro tento stroj
8%
Ducati Diavel
4
Ducati Diavel
Že je to cruiser? Hm, trochu taky. Ale v první řadě je to svalovec jako prase, ať se na něm sedí, jak chce. Ony ho ani cruisery mezi sebe nechtějí… Motor V2 voda – 1198 cm3 – 162 k@9250 – 130 Nm@8000 – 239 kg (provozní) – 17 390 Eur (cca 470 000 Kč)
hlasuji pro tento stroj
8%
Ariel Ace V4
1
Ariel Ace V4
Dříve znal britské Ariely každý a nyní se vracejí na scénu. Rám záměrně připomíná auto Ariel Atom, motor je z Hondy VFR1200F. Dělá se jak klasika, tak verze s paralelogramovou vidlicí. Motor V4 voda – 1237 cm3 - 173 k@10 000 – 131 Nm@8750 – 229 kg (bez paliva) – od 20 000 GBP bez DPH (cca 750 000 Kč)
hlasuji pro tento stroj
4%
Kawasaki Z1000
6
Kawasaki Z1000
Tohle není Vetřelec spadlý do Japonska odněkud z jiné galaxie, nýbrž výtvor designérů od Kawasaki. Novodobé pojetí muscle biku od nejmenší značky ze Země vycházejícího slunce. Motor Ř4 voda – 1043 cm3 – 142 k@10 000 – 111 Nm@7300 – 220 kg (provozní) – 299 900 Kč
hlasuji pro tento stroj
4%
Yamaha Vmax
9
Yamaha Vmax
Stejný případ jako Diavel – není to ani cruiser, ani naháč. Prostě muscle bike, v tomto případě již s 30letou tradicí! Vyhlášené jsou horší jízdní vlastnosti a brutální motor. Motor V4 voda – 1679 cm3 – 200 k@9000 – 167 Nm@6500 – 310 kg (provozní) – 539 990 Kč
hlasuji pro tento stroj
4%
Ducati Monster 1200
5
Ducati Monster 1200
Býval to takový pěkný městský roadster… dokud nedostal tu zběsilou superbikovou Testastrettu! Hodně sportovní záležitost, ale pořád žádná okruhovka, taková síla pro radost. Motor V2 voda – 1198 cm3 – 135 k@8750 – 118 Nm@7250 – 209 kg (provozní) – 12 990 Eur (cca 360 000 Kč)
hlasuji pro tento stroj
0%
Moto Morini 11 1 1200
8
Moto Morini 11 1 1200
Moto Morini si jede svou obchodní politiku, prodává se zásadně přes internet. Kromě „jedenáctapůlky“ si můžete vzít také třeba Scrambler nebo zajímavé Rebello. Motor V2 voda – 1187 cm3 – 116 k@8500 – 105 Nm@6750 – 200 kg (bez paliva) – 11 000 Eur (cca 300 000 Kč)
hlasuji pro tento stroj
0%



Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 20 hodinami
Libor Podmol – nejenže už zase předvádí triky a skáče FMX, ale hodlá startovat příští rok na Dakaru!
Miluju motorky
před 4 dny v 8:20
Nová bestie od Bimoty si vezme to nejlepší z Kawy! 
Euro Bike Fest
před 6 dny ve 22:41
EURO BIKE FEST - FINÁLNÍ LINE-UP
Moto.cz
před týdnem ve 13:17
O "Cenu Bohumila Staši" aneb Dymokury 2020 - redakční fotogalerie z jediného letošního závodu na přírodní trati u nás..
Všechny příspěvky ...