HLASUJTE: Nejlepší adventure bike

vydáno 4. 3. 2015, text David M. Bodlák, foto výrobci

Nejuniverzálnější a nejoblíbenější kategorií na kratší či delší dobrodružné cestování bývají střední a velká cestovní endura. Na které motorce z této kategorie byste nejraději vyrazili za dobrodružstvím vy?

 Cestovní endura nabízí už v základu relativně slušný komfort, vyšší zdvihy, možnost nazutí off-roadových pneumatik a také dostatek prostoru na uchycení zavazadel. V poslední době je to ale také čím dál tím víc elektroniky, která pro vás může být skvělým strážným andělem, ale při nějakém lehčím off-roadu ji až tak potřebovat nebudete. V ČMN 5 najdete velké téma o tom, jak si takovou motorku na dobrodružné cestování vybavit, ovšem základem bude pořád nějaká sériovka. Kterému cenduru ze současné nabídky byste dali přednost?

Yamaha XT660Z Ténéré
15
Yamaha XT660Z Ténéré
1V • 660 cm3 • 48 k@6000 • 58 Nm@5500 • 208 kg (provozní) • sedlo 896 mm • nádrž 23 l • řetěz • pneu 21"/17" • ABS za příplatek • 219 990 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
27%
KTM 1190 Adventure R
9
KTM 1190 Adventure R
V2 • 1195 cm3 • 150 k@9500 • 125 Nm@7500 • 235 kg (provozní) • sedlo 890 mm • nádrž 23 l • řetěz • pneu 21"/18" • vypínatelné ABS a kontrola trakce + MSC • 421 990 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
15%
BMW R 1200 GS Adventure
5
BMW R 1200 GS Adventure
B2 • 1170 cm3 • 125 k@7750 • 125 Nm@6500 • 260 kg (provozní) • sedlo 890-910 mm • nádrž 30 l • kardan • pneu 19"/17" • nekonečná příplatková výbava • vypínatelné ABS a kontrola trakce • 418 600 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
12%
BMW F 800 GS Adventure
3
BMW F 800 GS Adventure
Ř2 • 798 cm3 • 85 k@7500 • 83 Nm@5750 • 229 kg (provozní) • sedlo 890 mm • nádrž 24 l • řetěz • vypínatelné ABS • pneu 21"/17" • nekonečná příplatková výbava • 332 176 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
9%
Yamaha XT1200Z/WorldCrosser
16
Yamaha XT1200Z/WorldCrosser
Ř2 • 1199 cm3 • 112 k@7250 • 117 Nm@6000 • 257 kg/261 kg (provozní) • sedlo 845-870 mm • nádrž 23 l • kardan • pneu 19"/17" • ABS a vypínatelná kontrola trakce • od 349 990 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
7%
Triumph Tiger 800 XC
13
Triumph Tiger 800 XC
Ř3 • 799 cm3 • 94 k@7850 • 79 Nm@7850 • 215 kg (provozní) • sedlo 845 mm • nádrž 19 l • řetěz • pneu 21"/17" • vypínatelné ABS • cena podle kurzu
hlasuji pro tuto fotografii
5%
Suzuki V-Strom 650 XT ABS
11
Suzuki V-Strom 650 XT ABS
V2 • 645 cm3 • 69 k@8800 • 60 Nm@6400 • 215 kg (provozní) • sedlo 835 mm • nádrž 20 l • řetěz • pneu 19"/17" • ABS a vypínatelná kontrola trakce • od 214 900 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
4%
BMW R 1200 GS
4
BMW R 1200 GS
B2 • 1170 cm3 • 125 k@7750 • 125 Nm@6500 • 238 kg (provozní) • sedlo 850-870 mm • nádrž 20 l • kardan • pneu 19"/17" • nekonečná příplatková výbava • vypínatelné ABS a kontrola trakce • 393 120 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
3%
Ducati Multistrada 1200/S
6
Ducati Multistrada 1200/S
V2 • 1198,4 cm3 • 160 k@9500 • 136 Nm@7500 • 232 kg/235 kg (provozní) • sedlo 825-845 mm • nádrž 20 l • řetěz • pneu 17"/17" • hi-tech elektronika s vypínatelnými prvky • od cca 460 000 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
3%
KTM 1290 Super Adventure
8
KTM 1290 Super Adventure
V2 • 1301 cm3 • 160 k@8750 • 140 Nm@6750 • 249 kg (provozní) • sedlo 860 mm • nádrž 30 l • řetěz • pneu 19"/17" • vypínatelné ABS a kontrola trakce + MSC • 492 990 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
3%
Aprilia Caponord 1200 Rally
1
Aprilia Caponord 1200 Rally
V2 • 1197 cm3• 125 k@8000 • 115 Nm@6800 • 275 kg (provozní) • sedlo 840 mm • nádrž 24 l • řetěz • pneu 19"/17" • hi-tech elektronika s vypínatelnými prvky • 429 990 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
2%
BMW G 650 GS Sertao
2
BMW G 650 GS Sertao
1V • 652 cm3 • 48 k@6500 • 60 Nm@5000 • 193 kg (provozní) • sedlo 860 mm • nádrž 14 l • řetěz • pneu 21"/17" • vypínatelné ABS za příplatek • 230 334 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Honda VFR1200X Crosstourer
7
Honda VFR1200X Crosstourer
V4 • 1237 cm3 • 129 k@7750 • 126 Nm@6500 • 275 kg (provozní) • sedlo 850 mm • nádrž 21,5 l • kardan • pneu 19"/17" • ABS a vypínatelná kontrola trakce STC • 374 900 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Moto Guzzi Stelvio NTX 1200 8V ABS
10
Moto Guzzi Stelvio NTX 1200 8V ABS
V2 • 1151 cm3 • 105 k@7250 • 113 Nm@5800 • 288 kg (provozní) • sedlo 820-840 mm • nádrž 32 l • kardan • pneu 19"/17" • vypínatelné ABS a kontrola trakce • 379 990 Kč (výprodej)
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Suzuki V-Strom 1000 ABS
12
Suzuki V-Strom 1000 ABS
V2 • 1037 cm3 • 100 k@8000 • 103 Nm@4000 • 228 kg (provozní) • sedlo 850 mm • nádrž 20 l • řetěz • pneu 19"/17" • ABS a vypínatelná kontrola trakce • 314 900 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Triumph Tiger Explorer 1200/XC SE
14
Triumph Tiger Explorer 1200/XC SE
Ř3 • 1215 cm3 • 137 k@9300 • 121 Nm@6400 • 259 kg (provozní) • sedlo 837/857 mm • nádrž 20 l • řetěz • pneu 19"/17" • vypínatelné ABS a kontrola trakce • od cca 364 500 Kč
hlasuji pro tuto fotografii
2%



Diskuze k článku

Yeti z hor 5. 3. 2015
Zjevne 21.stoleti postrada ducha romantiky. Chybi vam tu Africa Twin. Na ty bych jel sveta kraj :-)

Plameňák 5. 3. 2015
Souhlasím s Yetim,jsou tu jenom nový motorky a žádná klasika. Mě tu chybí XTZ 750.

DMB 5. 3. 2015
Kterému cenduru ze současné nabídky byste dali přednost? Tak zněla otázka pánové. Zajímá nás jak si stojí dnešní stroje. Sám Africu mám, tak je jasný pro co bych hlasoval, ale o to tu nešlo... :-)

Pítrs 11. 3. 2015
660 překvapila

Renďas 13. 3. 2015
Dobrodružství znamená zážitky, tak hlasuji pro svůj oblíbený stromek. Není to nijak zvláštní, ale mně poskytuje dobrodružství a radost za rozumné kačky. Všem hodně pohodových kilometrů správným směrem.

Přečtěte si také

Chystá Yamaha nástupce současné Ténérky?  15. 4. 2016  

Další články z archivu

  • Moto Cestou Necestou 2018 – včera odstartovali!
  • Video: EXPEDICE PERU 2018
  • Velká cesta na malých strojích

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife